  • 1. Data: 2003-02-17 16:34:13
    Temat: moja dziewczyna chce sie zapisac do patrii
    Od: Idealny Kandydat <h...@h...jajaj>

    Zadzownil do niej jakis kumpel i zaporsil na spotkanie jakiejs nowo
    otwierajacej sie partii CENTROwskiej.. po patronatem Kwasniewskiego.
    Mniejsza z tym, chce sie zapisac gdyz chce sie rozwinac, poznac nowe
    horyzonty i swiatopoglad innych ludzi. W to wszystko jej wierze, che sie
    zapisac nie z powodu checi rzadzenia. Tylko pytanie czy jest sens robic
    cos takiego w jakiejs mlodziezowce partii ktora utworzyla sie chyba w
    celu rozbicia kolejki tych co chca cos ukrasc z bylego SLD. Dziewczyna
    jest mloda, bo ledwo co studia zaczela. Wyznaje zasady typu: nie wolno
    dawac lapowek, wszytsko musi byc uczciwie i sprawiedliwie itp. A wydaje
    mi sie, ze patria chyba nie za bardzo nalezy do tych miejsc - silne
    lokcie, znajomosci itd. Ciezko jest jej powiedziec, zeby tego nie
    robila, bo nie chce zeby sie ograniczala - sam czasem cieprie z powodu
    niemoznosci kontaktu z ludzmi inteligentniejszymi i pogadania o czyms
    interesuajcym. Ja zachwouje sie bardzo apolitycznie i w ogole srednio
    mnie pociagaja takie zaklusy jak partia. Co wy o tym sadzicie?

  • 2. Data: 2003-02-17 20:12:59
    Temat: Re: moja dziewczyna chce sie zapisac do patrii
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    On Mon, 17 Feb 2003 17:34:13 +0100, Idealny Kandydat
    <h...@h...jajaj> wrote:

    >otwierajacej sie partii CENTROwskiej.. po
    >patronatem Kwasniewskiego.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    [...]
    >mnie pociagaja takie zaklusy jak partia. Co wy o tym sadzicie?
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    To jakas prowokacja.

  • 3. Data: 2003-02-17 20:13:38
    Od: "H" <h...@p...fm>

    Uzytkownik "Idealny Kandydat" <h...@h...jajaj> napisal w wiadomosci
> [...]
    > interesuajcym. Ja zachwouje sie bardzo apolitycznie i w ogole srednio
    > mnie pociagaja takie zaklusy jak partia. Co wy o tym sadzicie?

    NTG

    Moze grupa o sexie,kobietach, polityce, SLD, Kwasniewskim ale nie o prawie
    :)

  • 4. Data: 2003-02-17 20:13:38
    Od: "H" <h...@p...fm>

  • 5. Data: 2003-02-19 11:30:13
    Od: "Winiar" <w...@w...pl>

    Jak chcesz zeby nauczyla sie pic krasc i kurwic to pozwól jej. Jak nie to
    zrób wszystko by nie pchala sie dobrowolnie w bagno. Jakie inteligentne
    rozmowy? Przeciez politycy to debile, którzy nic nie umieja poza mamieniem
    ludzi.
    Moja opinie nie jest zdeterminowana okreslona przez ciebi orientacja tej
    partii.
    Winiar

  • 6. Data: 2003-02-20 05:10:27
    Temat: Odp: moja dziewczyna chce sie zapisac do patrii
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Winiar <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2vqbn$38e$...@a...news.tpi.pl...
    > Jak chcesz zeby nauczyla sie pic krasc i kurwic to pozwól jej.

    a jak nie to kategorycznie zabroń ...

    Jak nie to
    > zrób wszystko by nie pchala sie dobrowolnie w bagno.

    :-))))) powiedz jej "albo ja albo partia " hehehehehehehehe

    Jakie inteligentne
    > rozmowy? Przeciez politycy to debile, którzy nic nie umieja poza mamieniem
    > ludzi.

    to nie tak jak my no nie ? :-)))))

    Sandra

  • 7. Data: 2003-02-20 05:10:30
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Idealny Kandydat <h...@h...jajaj> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@h...jajaj...
    .
    > Mniejsza z tym, chce sie zapisac gdyz chce sie rozwinac, poznac nowe
    > horyzonty i swiatopoglad innych ludzi.

    to niech sie rozwija :-)

    W to wszystko jej wierze, che sie
    > zapisac nie z powodu checi rzadzenia.

    pewny jestes tego?

    Tylko pytanie czy jest sens robic
    > cos takiego w jakiejs mlodziezowce partii

    no to ona juz powinna sobie na to pytanie odpowiedziec skoro jest taka
    inteligenta..

    Dziewczyna
    > jest mloda, bo ledwo co studia zaczela. Wyznaje zasady typu: nie wolno
    > dawac lapowek, wszytsko musi byc uczciwie i sprawiedliwie itp.

    to sie tylko cieszyc :-)

    A wydaje
    > mi sie, ze patria chyba nie za bardzo nalezy do tych miejsc - silne
    > lokcie, znajomosci itd.

    malo bywasz nie ? dlatego sie tylko wydaje nie?

    Ciezko jest jej powiedziec, zeby tego nie
    > robila, bo nie chce zeby sie ograniczala

    a niby dlaczego masz mówic,ze ma tego nie robic ? moze lepiej wypowiedziec
    swoje zdanie na ten temat w jej obecnosci i podjac dyskusje skoro tak malo
    bywasz w inteligentym towarzystwie hm ?

    - sam czasem cieprie z powodu
    > niemoznosci kontaktu z ludzmi inteligentniejszymi i pogadania o czyms
    > interesuajcym.

    hm ale okazja ...

    Ja zachwouje sie bardzo apolitycznie i w ogole srednio
    > mnie pociagaja takie zaklusy jak partia. Co wy o tym sadzicie?

    naucz sie sluchac dziewczyny a i Twoje tematy beda wysluchiwane choc moze
    nudne ...

    Sandra