  • 11. Data: 2005-04-18 17:01:05
    Temat: Re: upowaznienie "calkowite"
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 18/04/2005 18:41, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote :
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > Nie widze przeciwskazań, aby notariusz takie podpisał.
    > A Ty widzisz ? jakie ?

    Pełnomocnictwo do sprzedaży nieruchomości musi być dokonane w formie
    aktu notarialnego. Przedstawione pełnomocnictwo może, co najwyżej,
    uzyskać formę dokumentu z notarialnie potwierdzonym podpisem.

    Nie jest to też, projekt aktu notarialnego, bo nie zawiera cech
    wskazanych w art. 92 prawa o notariacie.

    Zgodnie z art. 81 prawa o notariacie, notariusz odmawia dokonania
    czynności notarialnej sprzecznej z prawem.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the

  • 12. Data: 2005-04-18 19:23:04
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki"

    > Pełnomocnictwo do sprzedaży nieruchomości musi być dokonane w formie
    > aktu notarialnego.

    Przedstaw wzór pełnomocnictwa do sprzedazy nieruchmości.

  • 13. Data: 2005-04-18 19:43:16
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 18/04/2005 21:23, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote :
    > Użytkownik "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki"

    > Przedstaw wzór pełnomocnictwa do sprzedazy nieruchmości.

    "Dzień dobry, panie notariuszu, chciałbym wystawić pełnomocnictwo do
    sprzedaży nieruchomości." :-P.

    Ale poważnie:

    Akt Notarialny
    W dniu 18 kwietnia 2005 roku, o godzinie 21:30, w Szczecinie, przy ulicy
    Notarialnej 1, stawił się przede mną, Franciszkiem Przykładowym --
    notariuszem prowadzącym kancelarię notarialną w Szczecinie, przy ulicy
    Kancelaryjnej 5, Zbigniew Sprzedający syn Henryka i Zuzanny z domu
    Babciowej, zamieszkałego w Szczecinie przy ulicy Domkowej 16, którego
    tożsamość ustaliłem na podstawie dowodu osobistego DD 1234567.

    Zbigniew Sprzedający oświadczył, że ustanawia swojego syna Józefa
    Sprzedającego urodzonego w dniu 1 marca 1980 roku, w Szczecinie, swoim
    pełnomocnikiem do sprzedaży nieruchomości położonej w Szczecinie przy
    ulicy Domkowej 15.

    Akt niniejszy został odczytany, przyjęty i podpisany.

    (-) podpis Franiszka Przykładowego
    (-) podpis Zbigniewa Sprzedającego

    Lub podobnie -- nie wiem jaka zwyczajowa forma występuje przy aktach
    notatarialnych.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)

  • 14. Data: 2005-04-18 19:47:20
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> naskrobał/a w

    > Przedstaw wzór pełnomocnictwa do sprzedazy nieruchmości.

    "Dzieńdobry panie rejeńcie, chciałem udzielić temu tam pełnomocnictwa do
    sprzedaży nieruchomości."

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Oprogramowanie jest jak katedra - budujesz, budujesz, budujesz, budujesz, a potem...
    modlisz sie!

  • 15. Data: 2005-04-19 16:02:54
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Wszystko jasne, jednak tak czy owak poczynię ustalenia, czy rzeczywiście tak
    musi być... czy może przypadkiem to być pełnomocnictwo z podpisem
    poświadczonym notarialnie.

    a może ktoś inny się wypowie ?

    --
    Krzysztof - 'kw1618' > http://grupy.3mam.net
    Pisz e-listy nie e-maile !!

  • 16. Data: 2005-04-19 17:04:22
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
    > Wszystko jasne, jednak tak czy owak poczynię ustalenia, czy rzeczywiście tak
    > musi być... czy może przypadkiem to być pełnomocnictwo z podpisem
    > poświadczonym notarialnie.
    >
    > a może ktoś inny się wypowie ?

    musi być pełnomocnictwo w formie aktu notarialnego - art.99, art.158 kc

    KG

  • 17. Data: 2005-08-08 13:13:39
    Od: "Woqlski" <w...@i...net.pl>

    Nie ma innej możliwości - pełnomocnictwo takie musi zostać sporządzone w
    formie aktu notarialnego...

    Forum Nieruchomości
    www.Forum.Woqlski.pl