  • 11. Data: 2009-09-12 08:42:47
    Temat: Re: uporczywe "głuche" i anonimowe telefony
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Alojzy Zakalec" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6bb6593d-e64c-48b0-b33a-d379fc0a0494@o41g2000yq
    b.googlegroups.com...
    Koleżanka skarży mi się, że ktoś ciągle wydzwania do niej, najczęściej
    nic nie mówiąc, zawsze ukrywając nr telefonu.
    Omijając szczegóły to wygląda na to, iż ktoś celowo, z rozmysłem,
    perfidnie, konsekwentnie i wytrwale próbuje jej grać na nerwach.

    albo sie zakochal :)

    --
    http://dumpingowiec.pl - faktury / paragony /rachunki, księga przychodów i
    rozchodów,

  • 12. Data: 2009-09-12 13:05:32
    Od: "Pawel" <p...@n...wp.pl>

    Niech sobie koleżanka ustawi w telefonie automatyczne odrzucanie połączeń
    spoza książki telefonicznej.

  • 13. Data: 2009-09-12 16:08:15
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Sep 11, 10:07 pm, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
    wrote:
    > po tych numerach nie da się zidentyfikować i ewentualne namierzenie dalszego
    > nękania też bez udziału policji się nie obędzie, pytanie tylko czy oni będą
    > się chcieli w to bawić?:O)

    Też mam wątpliwości, czy im się opłaca? W organach ścigania czy
    wymiarze sprawiedliwości tez jest kwestia ekonomii. Gdyby chodziło o
    VIPa to co innego, ale tu...

  • 14. Data: 2010-10-31 11:17:53
    Temat: Re: Re:_uporczywe_"głuche"_i_anonimowe_telefony
    Od: "AnSli" <sebasstian.piekarski@WYTNIJ_TOgmail.com>