    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: unicef i giodo
    Date: Tue, 05 Dec 2006 09:47:06 +0100

    Jakiś czas temu Unicef miał akcję wysyłania smsów po 2zł bodajże żeby
    uratować ... kogoś tam ratować. Doszedłem do wniosku, że zamiast wydać 2.44
    na sms, z czego 1zł zeżre operator, 0.44 zeżre US, wyślę im przelew na tą
    kwotę (jako że mam darmowe). Po prostu chciałem żeby cała kwota a nie
    jedynie jej drobna część trafiła tam gdzie ma trafić :).

    Był to błąd. W odpowiedzi, wysłali mi pismo dziękczynne (co prawodpodobnie
    skonsumowało całą oszczędność), zaś od tego czasu co jakiś czas przysyłają
    mi różne "oferty" nowych akcji.

    Wydaje mi się, że skoro nie upoważniłem ich do przetwarzania swoich danych
    osobowych, to łamią prawo i mogę ich spokojnie podkablować do GIODO? Czy
    też takie przetwarzanie mieści się w jakimś wyjątku?

    p. m.