    From: "Michał Matuszczyk" <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: umowy stale z pracownikami na 1/8 etatu
    Date: Mon, 18 Feb 2002 12:17:20 +0100

    Witam!!!

    jestem wlascicielem kilku portali internetowych, od kilku miesiecy staralem
    sie o sponsorow i w koncu sa.

    w zwiazku z powyzszym chce zatrudnic kilku redaktorow, ktorzy pisaliby na
    portale, ale ma byc to praca dorywcza i nie zajmujaca poszczegolnym osobom
    wiecen niz 1h dziennie.
    Praca ma być wykonywana poza siedziba firmy (w domu kazdego pracownika - w
    sumie mozna pracowac gdziekolwiek, gdzie jest dostep do internetu)
    Praca ma byc wykonywana przez dluzszy okres czasu przez wiekszosc osob. Ale
    moze sie zdarzyc ktos na krotki okres czasu.

    niektore osoby pracuja juz w innych firmach, a kilka nadal sie uczy (szkola
    srednia i studia wyższe).

    3 mieszkaja ponad 250 km ode mnie. Czy mozna podpisac umowe o prace za
    pomoca poczty ???

    Jak to rozwiazac prawnie, prosze o porade.

    z gory dziekuje za odpowiedzi