  • 1. Data: 2007-02-27 17:47:36
    Temat: delegacja - dieta - kilka pytań
    Od: "Wojciech Węgierski" <s...@w...pl>

    witam,
    Od 3 lat pracuje w sp.z.o.o ,mam umowe o pracę na czas nieokreślony. Złożono
    mi propozycję wyjazdu na nową filię firmy ok 400km od miejsca zamieszkania
    (kawaler).Wyjazd ten jest dlugoterminowy (rok-dwa lata minimum).Firma
    zapewnia mi mieszkanie (ten sam lokal w którym będę pracował). Chciałbym się
    dowiedzieć co powinienem uwzględnić przy rozmowieo wynagrodzeniu związanym z
    tym wyjazdem (co mi się należy) tj. jakieś delegacje, diety (ich wysokość)
    itp..Jak coś takiego rozliczyć ? Jestem totalnie zielony w tym temacie,
    proszę o pomoc.
    pozdrawiam,
    wojtek

  • 2. Data: 2007-02-28 10:14:11
    Temat: Re: delegacja - dieta - kilka pytań
    Od: "sanczes" <j...@w...pl>

    Do nowej filii , do nowej - "filia" to z łac. córka, a więc wyjeżdżasz do
    córki, a nie na córkę
    (raczej...)