    From: "Monika" <kaletaa[no-spam]@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: umowa zlecenie - zatrudnianie rodziny
    Date: Sat, 3 May 2003 16:43:27 +0200

    Witam

    Prowadze dzialalnosc gospodarcza i chce zatrudnic na umowe zlecenie mojego
    syna.
    Czy moge to zrobic nie lamiac prawa ??

    Dzialanosc gospodarcza zarejestrowana na staly adres zamieszkania, syn ma
    stale zameldowanie w tym samym miejscu, a tymczasowe w akademiku. Pisze o
    miejscu zamieszkania bo slyszalem, ze musi byc ono rozne od siedziby firmy
    (ale czy to prawda, nie wiem, wiec pytam)

    Dziekuje za jakiekolwiek informacje, linki, numery art. itp.
    Pozdrawiam Alfar