    From: s...@n...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: umowa zlecenie a bhp !!!
    Date: 7 Sep 2006 05:53:36 -0700

    powiedzcie mi jak to jest bylam w biurze w ktorym umowe zlecenie
    podpisuje się po pierwszym przepracowanym dniu, u mnie tak nie bylo
    gdyz chcialam zrezygnowac ze stazu i potrzebny byl mi papierek czyli
    umowa zgodzili sie podpisalam umowe wszystko jest tylko ze na drugi
    dzien bede miala przeszkolenie BHP i teraz nie wiem jak to jets czy
    jesli ja sie na to szkolenie nie zjawie to czy to bedzie znaczylo ze
    nie podjelam pracy mimo iz umowe ich zlozylam juz do urzedu pracy bo
    chodzilo mi tylko o to zeby moc zrezygnowac ze ztazu gdyz czekaly mnie
    konsekwence zostaalbym wyrejetrowana z urzedu pracy przez 3 miesiace
    bez zadnej pracy i w dodatku bylabym bez ubezpieczenia dlatego tez
    podpisalam umowe zlecenie z firma glownie pakowanie maszynek nowy
    juzefów i teraz nie wiem jak mam myslec nie chce jutro tam jechac nie
    che tam pracowac i co bedzie jak nie pojade na przeszkolenie tam na bhp
    czy to bedzie znaczylo ze nie zaczelam pracy mimo iz mam juz podpisana
    umowe co lepiej zrobic isc na to przeszkolenie i po nim zrezygnowac
    doradźcie mi prosze was !!!!!!!!!!