  • 1. Data: 2002-06-20 18:12:42
    Temat: umowa zlecenie
    Od: pawelx11 <p...@w...pl>

    witam chcialbym sie czegos wiecej dowiedziec o tej formie dzianlosci
    wybaczcie mi jesli to jest banal ale ja jestem zienony z takich sprach. Tzn
    chodzi mi dokladnie jakie sa procedury i pieniadze od zalozenia do nazwizmy
    to sprzedazy albo lepiej pracy. Bede chcial tworzyc strony internetowe za
    pomoc w wytlumaczeniu mi z gory duze dzieki
    pozdrawiam
    pawel

  • 2. Data: 2002-06-21 07:30:26
    Temat: Re: umowa zlecenie
    Od: "DarekS" <n...@a...com.pl>

    Przede wszystkim napisz poprawnie i PO POLSKU dokladnie o co Ci chodzi - o
    umowe-zlecenie, czy dzialalnosc gospodarcza

    --
    Darek
    wyciac anty spam z adresu