  • 1. Data: 2002-06-20 15:44:04
    Temat: prawo
    Od: "Kingurek" <K...@p...fm>

    Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego
    w Warszawie
    www.wship.edu.pl

    i...@w...edu.pl

    02-662 Warszawa
    Ul. Świeradowska 43
    tel. 853-75-43 (wew. zaoczne - 137, 140, 142, dzienne - 335)

    1. Kierunki kształcenia

    P R A W O
    Jednolite pięcioletnie studia magisterskie, których ukończenie uprawnia do
    otrzymania tytułu zawodowego magistra prawa
    dzienne - ok. 1 000 miejsc
    zaoczne - bez limitu

    2. Zasady kwalifikacji

    Wstęp na studia jest wolny, studia są płatne.

    jak to zobaczyłam to nie pozostało mi nic innego jak tylko się uśmiać-
    przepraszam jeśli urażam tych co tam studiuja na tym kierunku ale dla mnie
    to brzydko mowiąc spęd bydła- kto i jak się tam czegokolwiek nauczy????