  • 1. Data: 2006-09-13 10:09:47
    Temat: umowa uzyczenia a mieszkanie spoldzielcze niewlasnosciowe
    Od: "rebel" <a...@w...edu.pl>

    Witam,

    Mam taka sytuacje, ze mieszkam z rodzicami w mieszkaniu spoldzielczym
    niewlasnosciowym i zakladam spolke cywilna w ktorej to mam wpisane dodatkowe
    miejsce prowadzenia dzialanosci na wlasnie o mieszkanie w zwiazku z tym mam
    pytanie czy umowe uzyczenia lokalu mam podpisac z rodzicami czy ze
    spoldzielnia? czy moge uzyczeniem objac caly lokal czy tylko czesc? czy
    rodzice nie beda placili podatku jesli uzyczaja nie mi tylko mojej
    spolce(drugim wspolnikiem jest osoba w zaden sposob nie zwiazana
    pokrewienstwem ze mna), czy bede mogl wrzucac w koszty rowniez czynsz czy
    tylko koszty utrzymania takie jak remonty itp, czy jesli internet w w/w
    mieszkaniu jest na moja matke czy bede mogl wrzucac go w koszty czy
    musialbym przepisac na spolke?

    dziekuje z gory za odp., pozdrawiam serdecznie,
    Tomek