  • Data: 2005-05-12 09:14:50
    Temat: umowa przedwstepna - prosba o porade
    Od: "Pipo" <k...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczow,

    kupuje nieruchomosc
    1. czy podpisanie umowy przedwstepnej kupna nieruchomosci musi odbyc sie u
    notariusza czy mozna zalatwic to w cztery oczy (chodzi mi o moc prawna)
    2. jako zawodowcow prosze o wskazanie miejsca w sieci z trescia takiej umowy
    (nie, ze nie chce mi sie googlowac, tylko chcialbym tekst, ktory jest taki
    jak nalezy)
    3. jaka procentowa wartosc zadatku przyjeta jest na rynku (wstepnie
    ustalilismy 5%, nie wiem czy ok)

    z gory dziekuje za pomoc i przepraszam jezeli temat jest cykliczny
    pozdrawiam