  • 1. Data: 2003-03-12 20:46:23
    Temat: prawo niemieckie
    Od: "Nicola" <n...@o...pl>

    Szukam osoby, która zna prawo niemieckie karne. Mam pytanie, na które szukam
    odpowiedzi, czy jest może tutaj taka osoba, albo ktoś wie, gdzie taka osobę
    znaleźć. Chciałabym mieć możliwość napisania do niej z moim problemem i
    prosić o nieodpłatną odpowiedź na mail. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-03-12 21:00:56
    Temat: Re: prawo niemieckie
    Od: p...@o...pl

> [...]
    > znaleźć. Chciałabym mieć możliwość napisania do niej z moim problemem i
    > prosić o nieodpłatną odpowiedź na mail. Pozdrawiam.

    napisz w mailu o co ci chodzi a sprobuje ci pomoc

  • 3. Data: 2003-03-12 23:12:23
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Nicola" <n...@o...pl> wrote in message news:b4o6cg$8oc$1@news.onet.pl...
> [...]
    > znaleźć. Chciałabym mieć możliwość napisania do niej z moim problemem i
    > prosić o nieodpłatną odpowiedź na mail. Pozdrawiam.

    Z tego co pamietam, to dr. Z. Jedzrzejewski calkiem sie orientuje. Pracuje
    na UW - mozna znalezc kontakt na www.uw.edu.pl Mamy tez Centrum prawa
    Niemieckiego - na pewno sie znaja.

    Pzdr

    --