  • 1. Data: 2002-06-26 12:47:42
    Temat: umowa kupna-sprzedaży
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich,
    chcę kupić rower od nieznanego mi kolegi. On twierdzi, ze rower jest jego, ja
    nie mam powodow by mu nie ufac ale chce sie zabezpieczyc. Jak spisac umowe
    kupna - sprzedazy by byc pewnym? Moze linki do stron?

    jesli bylo milion razy to sory
    w kazdym razie dziekuje za pomoc
    Tomek

  • 2. Data: 2002-06-26 20:27:53
    Temat: Re: umowa kupna-sprzedaży
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On 26 Jun 2002 t...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >+ nie mam powodow by mu nie ufac ale chce sie zabezpieczyc. Jak spisac umowe
    >+ kupna - sprzedazy by byc pewnym? Moze linki do stron?

    Rzuć okiem na pojęcie wady prawnej:

    http://groups.google.com.pl/groups?num=100&hl=pl&inl
    ang=pl&lr=&ie=ISO-8859-2&scoring=r&as_drrb=q&q=%22wa
    da+prawna%22+group%3A*.prawo&btnG=Szukaj+z+Google

    ew. poszukaj w odmianie ("wady prawnej" itp.) bo google nie
    obługuje maski :( Zajrzyj jeszcze na "samochody" :)

    Obejmie nie tylko "kradziony" ale również zastawiony itp.

    Pozdrowienia, Gotfryd