  • 1. Data: 2002-06-26 10:01:37
    Temat: Trochę go postraszę ...
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Witam. Spisaliśmy umowę z gościem na wykonanie pokrycia dachu. Miał poprawić
    więźbę dachową (po sobie, bo nie dokończył wcześniej) i połóżyć dachówkę i
    zrobić obróbki kominów, rynny itp. Pracował do mementu jak kazałem mu poprawić
    ewidentne niedociągnięcia. Zwinął ekipę i nie pojawił się. Złamał punkty umowy
    mówiące o staranności wykonania pracy i do tego dojdą odsetki za nieterminowe
    wykonanie prac. Krzywizny, źle zamocowane łaty itp. Wziął zaliczkę i pewną
    część zapłaty. Udokumentowana jest tylko zaliczka.
    Z różnych źródeł wiem, że działalnośc gospodarczą ma aktualnie zawieszoną.
    Chcę delikatnie nakłonić go do powrotu i naprawienie błędów. Jak nie zrozumie
    po dobroci, chcę go totalnie zrujnować.
    Nie wiem, czy on sobie myśłał, że odwali dziadostwo i weźmie łatwą kasę, ale
    chyba się przeliczy. Wiele prac wykonywał pod moją nieobecność, a ja jedynie
    oglądałem je i informowałem o brakach i błędach.
    Chcę nasłać na niego Urząd Skarbowy i ZUS. Dodatkowo wiem, że przebudowywuje
    kupiony niedawno dom, więc nadzór budowlany też mógłby go nawiedzić (być może
    robi to nielegalnie - brak pozwolenia)
    Pomimo wszystko chcę załatwić sprawę polubownie
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2002-06-26 11:50:40
    Temat: Re: Trochę go postraszę ...
    Od: "Wojciech Niemira" <a...@z...pl>

    Użytkownik
> [...]
    może
    > robi to nielegalnie - brak pozwolenia)
    > Pomimo wszystko chcę załatwić sprawę polubownie

    trzebabylo jeszcze podac swoje i jego dane. zeby wiedzial. bo dla mnie to
    ten news to "a moze przeczyta i sie przestraszy"

    Pozdrawiam
    Wojciech Niemira

  • 3. Data: 2002-06-26 13:49:35
    Od: "Jarema" <m...@p...gazeta.pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    może
    > robi to nielegalnie - brak pozwolenia)
    > Pomimo wszystko chcę załatwić sprawę polubownie

    I jestes z siebie dumna? :)

    Jarema

  • 4. Data: 2002-06-26 14:18:35
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    >Wziął zaliczkę i pewną
    > część zapłaty. Udokumentowana jest tylko zaliczka.

    I tu masz pierwszy problem

    > Z różnych źródeł wiem, że działalnośc gospodarczą ma aktualnie
    zawieszoną.
    > Chcę delikatnie nakłonić go do powrotu i naprawienie błędów.

    A tu drugi - skoro ma zawieszona dzialalnosc - czyli mówiac jezykiem
    potocznym - firma nie istnieje to jak chcesz ową firmę "delikatnie naklonic"
    do powrotu?

    >, chcę go totalnie zrujnować.
    > Chcę nasłać na niego Urząd Skarbowy i ZUS.

    O, a to typowe. Wez jednak pod uwagę ze pozyczone lubi byc oddane- naprawde
    w Twoim przypadku nie ma sie do czego przyczepic? Poza tym, mialam nadzieje
    ze stereotyp Pawlika Morozowa wymarł z poprzednią epoką. Errare humanum
    est..

    HaNkA

  • 5. Data: 2002-06-26 17:50:28
    Temat: Zatwierdzenie bilansu za 2001 do 30.06
    Od: k...@w...pl (kr1964)

    Witam grupowiczów,

    Z jakiego powodu udziałowcy sp. z o.o. mogą przesunąć zatwierdzenie bilansu
    i rach. wyn.
    za 2001 do końca września.

    Jakie ewent. grożą sankcje.

    Pozdrawiam,