  • 1. Data: 2004-09-02 22:00:10
    Temat: KRS i RHB spolki z Warszawy
    Od: "Kwik" <k...@i...pl>

    wittam,

    potrzebuje sprawdzic, czy pewna spolka figuruje w KRS lub Rejestrze
    Handlowym (BTW - przepraszam za to straszne pytanie, ale czy jest tak ze
    spolki osobowe -> KRS, spolki KSH -> RHB?). SPolka powinna miec siedzibe w
    Warszawie przy ul. Dalekiej (dzielnica Ochota). Gdzie powinienem
    zadzwonic/napisac zeby dostac info (nie jestem z Warszawy)

    dzieki i pozdrawiam
    Kwik

    --
    # 0 0 1 1 0 0 0
    # 00 1 1 1 1 00

  • 2. Data: 2004-09-03 04:11:38
    Temat: Re: KRS i RHB spolki z Warszawy
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 3 Sep 2004 00:00:10 +0200, Kwik naskrobał(a):

    nie - s.c. -> ewidencja / KSH-> KRS.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-09-03 05:40:18
    Od: "Krzysiek" <k...@m...com>

    KRS szukasz w dowolnym sadzie rejonowym wydz. gospodarczy, w ktorym wydaja
    odpisy KRS (platne 5 zl). Gorzej z RHB - musisz znac, w ktorym sadzie sie
    spolka rejestrowala. Tylko tam uzyskasz odpis i sprawdzisz, czy widnieje w
    rejestrze. Zeby sprawdzic moze da sie zalatwic na telefon.

    pozdr,
    Krzysiek

  • 4. Data: 2004-09-03 12:15:08
    Od: "Kwik" <k...@i...pl>

> [...]
    > spolka rejestrowala. Tylko tam uzyskasz odpis i sprawdzisz, czy widnieje w
    > rejestrze. Zeby sprawdzic moze da sie zalatwic na telefon

    ok, ale jest tak, ze jesli spolka ma siedzibe w Warszawie to jest wlasciwy
    tylko jeden sad do jej zarejestrowania, i inny nie moze tego uczynic?

    Kwik

  • 5. Data: 2004-09-04 12:43:35
    Od: "Krzysiek" <k...@m...com>

    > ok, ale jest tak, ze jesli spolka ma siedzibe w Warszawie to jest wlasciwy
    > tylko jeden sad do jej zarejestrowania, i inny nie moze tego uczynic?

    Obawiam sie ze nie - tak duze :-) miasto jest podzielone pewnie na rejony i w
    kazdym moze byc odpowiedni rejestr. Musisz podzwonic i popytac. Ale jesli nie
    znasz numeru RHB, to mozesz na telefon nic nie wskorac. Dlatego wymyslono KRS,
    ale pomimo ustawowego obowiazku rejestracji podobno 30-50 % firm tego nie
    dokonalo.

    pozdr,
    Krzysiek