  • 1. Data: 2008-02-22 09:17:41
    Temat: uczelnia zada pieniedzy
    Od: "asga" <a...@a...fj>

    Uczelnia zada pieniedzy za semestr, w ktorym mnie juz nie
    powinno byc, bo nie przeszedlem sesji.
    nie skladalem zadnego wniosku o powtarzanie roku, dziekanke or sth.,
    ba, nie zdalem warunku z poprzedniego roku.
    Moj blad ze nie napisalem rezygnacji, bo myslalem ze mnie
    po prostu skresla, skoro nie podejmuje zadnych krokow
    by sie utrzymac :>

    Ale na liscie studentow nadal bylem przez 3 miechy
    (qrde z jakim statusem ? chyba frajera od ktorego bedziemy
    potem sciagac siano:>) i teraz mi firma
    windykacyjna przyslala pismo ze mam placic. Wiem, ze zachowalem
    sie naiwnie, liczac na uczciwosc, ale czy cos jeszce moge zrobic,
    zeby nie placic ? :>

    Wiem ze byla kiedys rozprawa w podobnej sytuacji i student wygral, ma ktos
    moze linka, informacje o tym ?

  • 2. Data: 2008-02-22 09:31:09
    Temat: Re: uczelnia zada pieniedzy
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@_WYTNIJ_o2.pl>

    Ustawa o szkolnictwie wyższym i umowa z uczelnią, tam szukaj

  • 3. Data: 2008-02-22 14:28:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    asga wrote:
> [...]
    > zeby nie placic ? :>
    >
    > Wiem ze byla kiedys rozprawa w podobnej sytuacji i student wygral, ma ktos

    Olac głeboko.
    Skoro nie uzyskałeś wpisu na semestr to uczelnia nie ma prawa niczego od
    ciebie chcieć.
    Olewać i czekać na rozprawę sądową i tego juz nie przegapic.

  • 4. Data: 2008-02-23 10:01:58
    Od: "asga" <a...@a...fj>

    > Olac głeboko.
    > Skoro nie uzyskałeś wpisu na semestr to uczelnia nie ma prawa niczego od
    > ciebie chcieć.
    > Olewać i czekać na rozprawę sądową i tego juz nie przegapic.

    Tak, na zdrowy chlopski rozum to nie maja prawa,
    ale zdaje sie ze w umowie bylo (przynajmniej w obecnej
    uczelni tak mam), ze moga sciagac kase
    do miesiaca w ktorym rezygnuje/jestem
    skreslony wlacznie.

    Nie zrezygnowalem na pismie, pod koniec kwietnia
    przyszlo pismo ze szkoly, ze mnie skresla z listy studentow (!)
    jesli nie zaplace do 8 maja.

    Naciagactwo, ale moze na mocy prawa ?