eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouciazliwi sasiedzi... [czy da sie cos zrobic z takim przypadkiem] › uciazliwi sasiedzi... [czy da sie cos zrobic z takim przypadkiem]
    From: "l u k e" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: uciazliwi sasiedzi... [czy da sie cos zrobic z takim przypadkiem]
    Date: Thu, 29 Jan 2004 15:03:15 +0100

    Witam,

    Mam dosc spory problem. Niedawno wprowadzilem sie do nowego mieszkania
    [czytaj uzywanego]
    Mieszkanko miesci sie na pierwszym pietrze i jest to starsze budownictwo.

    Nademna mieszka wielodzietna rodzina... nie wiem ile ich tam jest ale
    napewno wiecej niz 5 osob (same dzieci) w tym dodatkow jedno max malutkie...

    Koles nie pracuje, jego zona takze... kase podobno maja nie wiadomo z jakich
    zrodel [dorabia facet nielegalnie]. Jako iz jest to stare budownictwo cigle
    slysze ich rozmowy. Nie sa to rozmowy na temat filozofii o nie: To raczej
    stek laciny non stop leca tekstami typu ty kurw., ty ciu, cie jebn... itd.

    Najgorsze jest to ze o ile udaje mi sie tolerowac to za dnia to po 22
    czasami robia nasiadowy i leca tak tak po pare godzin. Moga tak do 3 w
    nocy.. albo z rano o 5 tez zaczynaja. Nie wspomne juz o malym dziecku ktore
    non stop placze o oni maja to w glebokim poszanowaniu. Dra sie na wszystko
    po wszystkich. Wyglada mi to na rodzine patologiczna ale nie znam pelnej
    definicji takiej rodziny.

    Najgorsze sa ich gadki. A dokladniej tego faceta. Nie przestaje a mowi tak
    glosno ze slysze dokladnie kazde slowo z rozumieniem kontekstu] Jak by
    jeszce to bylo kulutralne.. ale ten przeplot przeklenst doprowadza mnie do
    szalu! Mowia tak glosno ze moglbym napisac powiesc na temat ich zyciorysu!
    Mam tego dosc. Chcialbym spokojnie sobie pospac a tu sie nie da. Walenie w
    kaloryfer nic nie daje, na policje nie dzwonilem bo mma obawy o zemste [maja
    duzo dziecie i moga wiwinac numer - dzieci chodza do szkol specialnych]

    Sa tam zameldowani z ramienia MZBM czyli nie maja do mieszkania niego prawa
    wlasnosci. Czy da sie cos z tym zrobic ? Mam tego dosc ! Prosze o jakies
    helpy cokolwiek.. .. jesli mozna cos z tym zrobic... Gdzie udezyc.. moze
    gdzies nalezy zglaszac takie przypadki ?

    Help, luke_p