  • 1. Data: 2004-09-22 18:10:31
    Temat: ubezpieczenie AC i OC i zmiana wlascicieli z dwuch na jednego
    Od: Krzysztof Kuczek <k...@p...pl>

    Witam,
    Mam problem z interpretacją faktu zmiany właścicila czy też jej braku.
    Sytuacja jest taka ze samochód który w 80 % był moją własnościa a w 20 %
    mojego taty został kiedyś tak ubezpieczony w pakiecie AC + OC w PZU.
    Teraz ojciec obdarował mnie brakującymi 20 % i auto zostało
    pzerejestrowane na mnie (dawniej było na mnie i na tate). Wg jakiejś tam
    ustawy o ubezpieczeniach art 31. ubezpieczenie wygasa po 30 dniach (OC).
    Tak samo wg ustawy dotyczacej ubezpieczenia AC art. 823 ubezpieczenie AC
    wygasa w dniu następnym. Jak jest w tym przypadku, został zmieniony
    właściciel któym ja jestem nadal czy też nie....
    Z góry dziękuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam
    Krzysiek