  • 1. Data: 2005-07-08 20:11:58
    Temat: trzykrotna naprawa i co dalej...?
    Od: "ds" <t...@k...pl>

    Witam

    Szukam w sieci, ale nie moge znalezc jednoznacznej odpowiedzi na moje
    pytanie, chociazby z powodu zmian w przepisach......

    Posiadam laptopa, w ktorym 3 razy wymieniono mi obudowe w ramach gwarancji z
    uwagi na pekniecia (w tym samym miejscu).
    Niestety pekla po raz czwarty.
    Sytuacja ta wskazuje na wade konstrukcyjna - ukryta.
    Czy przysluguja mi w tym przypadku jakies prawa zwiazane z wymiana sprzetu
    na nowy lub odzyskaniem gotowki za kompa ?

    Jesli to mozliwe prosze rowniez o podstawe prawna.

    Dziekuje z gory
    Pozdrawiam
    ds

  • 2. Data: 2005-07-08 21:14:33
    Temat: Re: trzykrotna naprawa i co dalej...?
    Od: "yawn" <y...@g...pl>

    Użytkownik "ds" <t...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy przysluguja mi w tym przypadku jakies prawa zwiazane z wymiana sprzetu
    > na nowy lub odzyskaniem gotowki za kompa ?

    Witam.
    Popatrz na watek "Naprawa gwarancyjna - ile razy". Jest swiezy i mowi
    wlasciwie o tym samym.
    Z ciekawosci spytam - co to za laptop?
    Pozdrawiam,
    Yawn

  • 3. Data: 2005-07-08 21:58:51
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    yawn w <damqc3$stl$1@inews.gazeta.pl> zeznal:
    > Z ciekawosci spytam - co to za laptop?

    pewno actina ;]

    --
    Kolega zwraca się do kolegi informatyka z prośba:
    - Pożycz mi 1000 zł.

  • 4. Data: 2005-07-08 22:10:39
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Maciek C w <damtih$9ma$1@inews.gazeta.pl> zeznal:

    > Maxdata te z może być :)

    albo gericom :)

    --
    Panie, zainstalowałem Windows...
    - Tak?

  • 5. Data: 2005-07-08 22:11:25
    Od: "Maciek C" <maciek82[wytnijto]@idea.net.pl>

    Marcin Kowalczyk wrote:
    > yawn w <damqc3$stl$1@inews.gazeta.pl> zeznal:
    >
    > pewno actina ;]

    Maxdata te z może być :)

    Maciek C

  • 6. Data: 2005-07-08 22:13:16
    Od: "ds" <t...@k...pl>

    > Maxdata te z może być :)

    ani actina, ani maxdata, ani nic podobnego ;P
    Nie zgadujcie, bo nie zgadniecie,
    a ja nie moge zdradzic, bo mam nadzieje na polubowne zalatwienie sprawy z
    dystrybutorem, wiec nie bede robic antyreklamy producentowi.

    Pozdrawiam ;)
    ds

  • 7. Data: 2005-07-08 22:14:17
    Od: "ds" <t...@k...pl>

    gericom tez nie ;P

    nie wyjdzie Wam ta zgadywanka,
    nie probujcie nawet ;)

  • 8. Data: 2005-07-08 22:48:35
    Od: "yawn" <y...@g...pl>

    > Nie zgadujcie, bo nie zgadniecie,
    > a ja nie moge zdradzic, bo mam nadzieje na polubowne zalatwienie sprawy z
    > dystrybutorem, wiec nie bede robic antyreklamy producentowi.

    Szkoda, bo to mogloby pomoc. Nie tylko Tobie.

  • 9. Data: 2005-07-08 22:57:18
    Od: "ds" <t...@k...pl>

    Użytkownik "yawn" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Szkoda, bo to mogloby pomoc. Nie tylko Tobie.

    Pomoc w czym ?
    Nie zdolalam znalezc w sieci zadnego podobnego przypadku
    opisywanego przez kogokolwiek.
    Tak wiec po co mam psuc dobre imie producenta, czy dystrybutora,
    moze zwyczajnie mam pecha i tylko moj egzemplarz jest jaki jest ?

    Pozdrawiam
    ds

  • 10. Data: 2005-07-08 23:09:37
    Od: "yawn" <y...@g...pl>

> [...]
    > Tak wiec po co mam psuc dobre imie producenta, czy dystrybutora,
    > moze zwyczajnie mam pecha i tylko moj egzemplarz jest jaki jest ?

    ... to wlasnie od warunkow konkretnej gwarancji konkretnego producenta
    zalezy, jakie jest postepowanie gwarancyjne.