    From: "ag" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: texas
    Date: Mon, 9 Feb 2004 17:02:53 +0100

    http://fakty.interia.pl/news?inf=470343

    "[...]
    Jak się okazało, mężczyzna postrzelił jednego ze złodziei, który po
    tygodniu zmarł w szpitalu. Według biegłych, Robert C. przestrzelił mu głowę;
    ranny nie miał szans na przeżycie. Natychmiast po oddaniu strzałów Robert C.
    zadzwonił na pogotowie, informując, że w okolicach jego domu leży ranny
    mężczyzna.

    - Oskarżony, parkując samochód, nie tylko go zamknął, ale i postawił za
    ogrodzeniem. Wysłał w ten sposób otoczeniu jasny komunikat: "To jest moje
    mienie, na nim mi zależy, nie chcę, aby ktokolwiek je naruszał". Ofiara ten
    komunikat zignorowała - uzasadniał wyrok sędzia Mariusz Segrela.

    Dodał, że wyrok powinien być sygnałem i dla tych, którzy mogą kiedyś zostać
    zaatakowani, i dla tych, którzy chcą kogoś zaatakować.
    [...]"
    wyrok ok, ale zobaczymy po odwołaniach - nie wierzę w to że ten wyrok tak
    bez niczego się uprawomocni;
    pozatym sędzia jednak powinien powiedzieć jasno przy orzeczeniu że u nas nie
    ma precedensów więc g..no przyjdzie podobnej osobie w takiej sprawie jak się
    powoła na ten wyrok....

    pozdr

    opyros