  • 1. Data: 2002-10-20 22:02:30
    Temat: testy na aplikacje
    Od: "salami" <s...@b...pl>

    Witam
    Wiem, ze ten temat sie juz przewijal ale nikt nic konkretnego nie
    udostepnil.
    Jezeli ktos moze mi pomoc to szukam testow na aplikacje sedziowska albo
    prokuratorska obojetnie, z ktorego roku.
    Nie wiem czemu ale nikt sie nie chce podzielic takimi testami a przeciez nic
    na tym nie straci ???

    Dziekuje za pomoc i jak nie na forum to moze na priv prosze o kontakt albo o
    testy.

    pozdrawiam
    bartek

  • 2. Data: 2002-10-21 12:55:39
    Temat: Re: testy na aplikacje
    Od: "salami" <s...@b...pl>

    Widze ze prawnicy to dziwni ludzie.(bez urazy)

    Ja to jestem akurat informatykiem i nie rozumie takiego zachowania, ze nikt
    nie da testow choc je ma, bo jezeli chodzi o moja branze to wszystko jest
    dostepne w necie i raczej latwo o pomoc innych.
    Potrzebuje te testy dla mojej narzeczonej, ktora bedzie startowac do
    aplikacji sedziowskiej albo prokuratorskiej. Dziwne ze nikt nie chce dac
    starych testow ale trudno.

    Jakby informatycy byli tacy jak prawnicy to nawet nie byloby grup
    dyskusyjnych a w szczegolnosci tej, bo to akurat nie jest dochodowy interes.
    Jeszcze raz dzieki za pomoc.

    --
    Best regards,
    bartek

  • 3. Data: 2002-10-21 19:40:30
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam!

> [...]
    > na tym nie straci ???
    >
    > Dziekuje za pomoc i jak nie na forum to moze na priv prosze o kontakt albo o

    Różne pytania egzaminacyjne na aplikacje prawnicze są zamieszczone w serwisie
    prawnym portalu hoga.pl.

    Pozdrawiam
    Paweł Hajdys
    h...@l...msk.pl