  • 1. Data: 2002-10-20 19:59:08
    Temat: świadek w sądzie
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    bylem wezwany przez sąd pracy w charakterze swiadka , po sprawie zwrociłem
    sie o zwrot kosztow podrozy jako ze mieszkam 85 km od sadu , dostel
    odpowiedz ze oni nie zwracaja kosztow czy to prawda

    jacek

  • 2. Data: 2002-10-20 20:03:37
    Temat: Re: świadek w sądzie
    Od: "Janul" <j...@r...hotmail.com>

    Pytałem o to samo - wątek: "Zwrot kosztów dojazdu świadka" 08.10.2002 godz.
    11:51.
    Przeczytaj odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Janul

  • 3. Data: 2002-10-22 19:02:39
    Od: "Janul" <j...@r...hotmail.com>

    Witam,
    Już to przerobiłem- sędzia może zgodzić się na zwrot kosztów dojazdu i
    dietę,
    ale trzeba o to poprosić _na sali rozpraw, w trakcie rozprawy_, musi to być
    zaprotokołowane i na tej podstawie następuje dalsza procedura.

    Janul