    From: "Aneta Janiszewska" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: testament
    Date: Fri, 1 Aug 2003 00:14:13 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@81.15.148.50

    Chciałam się zapytać jak to jest z tymi testamentami.Mam odręczny
    testament , w którym na wypadek śmierci mój konkubent zapisuje mi
    mieszkanie. Posiada on także inny majatek ale twierdzi że na razie nie
    chce tym dysponować.Wczoraj dowiedziałam się że ten dokument, który
    posiadam nie daje mi nic oprócz lepszego samopoczucia, bo testament musi
    być sporządzony na całość majątku, a dokument który posiadam jest
    nieważny.Czy naprawdę tak jest i jak w takim wypadku zabezpieczyć sobie
    dach nad głową, przecież nie mogę na niego wywierać wpływu aby rozdzielił
    już cały majątek.Tak naprawdę to bardzo go kocham i chcę aby żył jak
    najdłużej tyko ze wypadki chodzą po ludziach i różnie to bywa.Małżeństwo
    na razie nie wchodzi w grę.