    From: "hugo" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: terminy odwołania - wypowiedzenie
    Date: 5 Oct 2003 15:29:26 +0200

    Witam!

    Czy terminy 7 dniowe odwołania przy nie wydaniu swiadectwa pracy lub wypłaty
    wynagrodzenia, ekwiwalentu sa obligatoryjne czy można to zrobić później.
    Mój pracodawca nie jest w tej chwili decyzyjny (choć umożliwia mi pracę)
    uzależniając ewentualne cofnięcie wypowiedzenia od zebrania które odbędzie sie
    po około 15 dniach. Ja chciałbym tam pracować, jednak zakładając ta gorszą
    wersje czy mogę przez ten czas normalnie wykonywac prace używać swojej
    pieczątki, wystawiać faktury itp. czy nie jest to nieprawne (zaufanie do
    pracodawcy jest lekko ograniczone).

    hugo