  • 1. Data: 2007-01-17 00:06:16
    Temat: kontenery mieszkalne
    Od: p...@o...pl

    Czy można bez zezwolenia postawic kontener mieszkalny?Jak tak to jaka
    musi byc to działka jeżeli chce tam zamieszkac i otrzymac meldunek na
    adres kontenera o ile taki zostanie mi nadany?

  • 2. Data: 2007-01-17 00:32:45
    Temat: Re: kontenery mieszkalne
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    p...@o...pl wrote:
    > Czy można bez zezwolenia postawic kontener mieszkalny?Jak tak to jaka
    > musi byc to działka jeżeli chce tam zamieszkac i otrzymac meldunek na
    > adres kontenera o ile taki zostanie mi nadany?

    O meldunku zapomnij - albo dom mieszkalny z adresem, albo kontener.

    Chyba że przejdziesz całą procedurę na dom mieszkalny, tylko w
    technologii kontenerowej.

    Jeśli chcesz tylko mieszkać - dowolny Twój teren, tylko dla spokoju
    ducha kontener należałoby postawić na bloczkach betonowych i co jakiś
    czas przenosić. Albo kupić "domek holenderski" na 4-kołowym podwoziu i
    po prostu się upierać, że to przyczepa kempingowa (przetoczyć kawałek
    zawsze można ;) )

    Mogą być też problemy z mediami.