  • 1. Data: 2003-10-06 20:12:54
    Temat: tajemnica korespondencji...?
    Od: "Lesio" <l...@N...pl>

    Czy przytaczając (cytując) na usenecie list(y) napisany do mnie przez osobę
    nie prywatną ale będącą szefem (właścicielem) firmy (a korespondencja
    dotyczy wyłącznie spraw "służbowych") narazam się na jakieś konsekwencje?
    Np. czy taka osoba może mnie pozwać za ujawnienie tajemnicy korespondencji
    lub inne coś????

    proszę o wyrozumiałość dla mojej ignorancji

    tia

    Lesio

  • 2. Data: 2003-10-06 20:16:54
    Temat: Re: tajemnica korespondencji...?
    Od: Arek <b...@e...pl>

    Lesio rzecze:
> [...]
    > nie prywatną ale będącą szefem (właścicielem) firmy (a korespondencja
    > dotyczy wyłącznie spraw "służbowych") narazam się na jakieś konsekwencje?

    Nie, jeżeli ten list jest do CIEBIE i nie podpisałeś żadnej umowy o poufności
    lub tajności.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 3. Data: 2003-10-06 20:41:28
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-10-06 22:12 Lesio napisał(a):

> [...]
    >Np. czy taka osoba może mnie pozwać za ujawnienie tajemnicy korespondencji

    To trudno jednoznacznie odpowiedzieć.
    Jeśli pisze do Ciebie rzecznik prasowy, to oczywiście, możesz zacytować.
    Jeśli np. pytasz o cennik jakichś wyrobów, to też raczej nic złego nie
    będzie. Ale jeśli np. podajesz szczegóły jakiejś poufnej umowy...
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    "I'm just a dreamer, I dream my life away"