    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szyfrowanie a prawo
    Date: Wed, 27 Dec 2006 14:06:32 +0100

    news:1167218299.584584.167970@h40g2000cwb.googlegrou
    ps.com...

    > 1. Czy maja prawo wymusic haslo dostepu do zaszyfrowanej zawartosci?

    A masz jakiś parktyczny sposób na owo przymuszanie? Bić Cię będą? Narkotyki
    dadzą? Zeznań masz parwo odmówić.

    > 2. Czy dozwolone jest korzystanie z takich programow, i czy nie grozi
    > za to jakas kara, obilo mi sie o uszy ze jest to jakies utrudnianie
    > itd?

    Utrudnianie bez wątpienia jest, tyle, że trudno mieć pretensje do przestepcy, że
    robi wszystko, by nei zostać złapanym.

    > 3.czy mogą mnie skazac na podstawie samych poszlak np: ip podanego
    > przez boota w edokeyu ze sciagałem taki a taki plik.Logów Isp że
    > tego a tego dnia sciagnałęm tyle KB że sciagnałem taki a taki
    > plik.Osobiscie wydaje mi sie to nierealne !,bo przeciez fizycznie zaden
    > operator nie ma mozliwosci zapisywaniu wszyskiego co sciagam,po 2 było
    > by to naruszenie mojej prywatnosci.

    To dowód, że ktoś z Twojego zakończenia kabla coś tam sobie ściągną. Nawet nie
    wiadomo, czy to Ty. Mogłeś to - stwierdziwszy, że to pirackie kopie - usunąć z
    dysku i już.