  • 1. Data: 2005-04-25 22:29:40
    Temat: Sluzba zasadnicza.... prosba, sugestie, pomoc. PILNE
    Od: "Cash" <c...@p...fm>

    witam,

    aby zbytnio nie przedluzac przejde od razu do meritu. moja sytuacja wyglada
    nastepujaca:
    otrzymalem droga pocztowa tzw. "bilet", czyli wezwanie do stawienia sie w
    WKU w celu wcielenia do sluzby zasadniczej. po stawieniu sie z owym
    dokumentem w miescowym oddziale WKU otrzymalem przydzial do jednostki oraz
    skierowanie na badania lekarskie. obecnie jestem na etapie badan. moje
    pytanie jest nastepujace, czy istnieja jakies przepisy ktore pozwolily by mi
    na unikniecie sluzby, biorac pod uwage sytucje ktora nakreslilem powyzej.
    interesuja mnie rozwiazanie tego dylematu w zgodzie z litera prawa,
    aczkolwiek niekonieczne i z checia wyslucham kazdej sugestii... mile
    widziane pomysly sprawdzone z autopsii. z gory thx za odp. nie przejzalem
    archiwum poniewaz sprawa jest dla mnie bardzo pilna i licze na szybka odp.
    dzieki za kazda pomoc !!!!!

    pozdr.,

  • 2. Data: 2005-04-26 05:57:28
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    Cash wrote:

> [...]
    > archiwum poniewaz sprawa jest dla mnie bardzo pilna i licze na szybka odp.

    A co ty żeś robił wcześniej, przecież wiedziałeś że w końcu sie o
    ciebie upomną. A poza tym, my tu żyjemy powoli i nam sie wcale nie
    spieszy.
    W dobie dzisiejszych możliwości komunikacyjnych należy niedługo
    spodziewać się postów typu: "właśnie jadę pociagiem do jednostki czy
    jest jakaś szansa żeby się wymigać... po zapomniałem, że dostałem
    bilet" ;)

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 3. Data: 2005-04-26 05:58:49
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    Cash wrote:

> [...]

    spieszy.
    W dobie dzisiejszych możliwości komunikacyjnych należy niedługo
    spodziewać się postów typu: "właśnie jadę pociągiem do jednostki czy
    jest jakaś szansa żeby się wymigać... bo zapomniałem, że dostałem
    bilet" ;)
    --
    Pozdrawiam AdamS