    From: Platin <p...@a...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: szkola = wiezienie?
    Date: Mon, 16 Dec 2002 20:56:14 +0000 (UTC)

    witam

    nie znam sie zupelnie na prawie, ale mam pewna watpliwosc ktora bardzo
    chcialbym wyjasnic.

    konkretniej dreczy mnie problem nie wypuszczania uczniow ze szkoly.
    czy dyrekcja panstwowej szkoly publicznej ma prawo nakazac cieciowi, zeby
    zamykal na kazdej przerwie drzwi na klucz i nikogo nie wypuszczal?

    ja wiem, ze szkola jest odpowiedzialna za uczniow w czasie trwania zajec, ale
    z drugiej strony patrzac, to czy przetrzymywanie kogos wbrew jego woli nie
    jest lamaniem praw ucznia, czy nawet czlowieka?

    --
    pozdr.
    Platin aka wiaderko