  • 11. Data: 2007-12-18 12:11:32
    Temat: Re: sylwester sie zbliza
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Robert Tomasik pisze:
    > Jak juz wiele razy tu pisano nie ma jakiegoś przepisu
    > określającego sztywno ilość dopuszczalnych dB.

    Ooo, a ja jak pierwszy raz dostalem mandat za cisze (nie w sylwestra),
    to dogrzebalem sie do jakiegos rozporzadzenia czy czegos z normami,
    gdzie akurat dla mojego przypadku (bo dla roznych typow zabudowy sa inne
    normy) wychodzilo ze nie moge przekroczyc jesli dobrze pamietam 33 dB

    Nawet chcialem sie w ten sposob bronic w sądzie, ze policja powinna
    przyjsc z urzadzeniem mierzacym i sprawdzic ile faktycznie dB
    wyemitowalem. Kolezanka prawniczka jednak wyjasnila co to jest
    domniemanie formalne (ze sad moglby zalozyc ze jesli u mnie bylo na
    imprezie 12 osob, duze glosniki to mozna przyjac ze norme przekroczylem)

    zaraz przejrze zaklaki czy nie mam tego gdzies jeszcze

    --
    body {
    name: '|<o?rad Karpieszu>|';

  • 12. Data: 2007-12-18 12:15:46
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    |<onrad pisze:
    > zaraz przejrze zaklaki czy nie mam tego gdzies jeszcze

    znalazlem to co wtedy znalazlem:

    http://www.ntlmk.com/norma-wewn.htm

  • 13. Data: 2007-12-18 22:07:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    wiadomości news:nm7j35-333.ln1@ziutka.router...

    > Ale mówimy o takim co strzela z templetek i fajerwerków a nie o dowolnym
    > hałasie.

    Toteż od początku piszę, ze toleracja społeczna w ten wieczór jest większa,
    co nie oznacza, że nieograniczona.

  • 14. Data: 2007-12-18 22:09:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał w wiadomości

    To są normy dla projektomania budynków, a nie dla zachowania jego
    mieszkańców.