  • 1. Data: 2005-09-27 20:17:36
    Temat: świadczenie usług w zakresie zarzadzania przedsiębiorstwem
    Od: "Mariusz" <a...@p...fm>

    Witam,

    w związku z tym, ze prowadzę działalność gospodarczą, a dostałem propozycję
    objęcia funkci prezesa w spółce z oo czy za świadczenie tej usługi mogę
    obciążać spółkę fakturą vat wystawianą raz w miesiącu czy też muszę zostać
    zatrudniony na podstawie umowy zlecenia bądz umowy o pracę.
    Ew gdzie szukać przepisów na ten temat

    Zaznaczam, ze w moim wpisie do ewidencji zaznaczyłem wg PKD świadczenie
    takich usług.

    pozdrawiam
    mariusz