  • 1. Data: 2003-01-14 16:29:36
    Temat: sumowanie punktow za wykroczenia drogowe ???
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    We wczorajszej Angorze wyczytałem (ostatnia strona, dowcip rysunkowy i
    wkładka Angorka), że od tego roku najwyższy mandat nie ma już ograniczenia.
    Napisałi wyraźnie,że dotyczy to punktów - dawniej było max 10 punktów
    karnych a teraz podobno sumuje się punkty za wszystkie zauważone
    wykroczenia.

    Skutek - można natychmiast przekroczyć 21 punktów i stracić prawko :((
    Czy sumowanie mandatów złotowych też będzie stosowane - NIE WIEM - może ktoś
    z was o tym słyszał
    A może to wszystko jakaś kaczka dziennikarska, bo nigdzie nie mogę znaleźć
    potwierdzenia takich zmian, a notatka w Angorze powstała podobno na
    podstawie www.interia.pl
    *** blad ***

  • 2. Data: 2003-01-14 16:47:56
    Temat: Re: sumowanie punktow za wykroczenia drogowe ???
    Od: "SzerszeN" <s...@s...pl>

> [...]
    > A może to wszystko jakaś kaczka dziennikarska, bo nigdzie nie mogę znaleźć
    > potwierdzenia takich zmian, a notatka w Angorze powstała podobno na

    tez to slyszalem :) i cale szczescie, powinni jeszcze to samo wporowadzic w
    prawie karnym :), ale pewne plonne me nadzieje

  • 3. Data: 2003-01-14 20:33:46
    Od: A...@w...net.pl (Artur Golański)

    "blad" <b...@W...pl> napisał:

    >Skutek - można natychmiast przekroczyć 21 punktów i stracić prawko :((
    Od 1 stycznia mozna przekroczyc nie tylko 21, ale i 24.
    Strata uprawnien w przypadku 21 nie natychmiast, ale w krotkim czasie.
    W przypadku 24 dopiero po oblanym egzaminie kontrolnym.

    >Czy sumowanie mandatów złotowych też będzie stosowane
    ZTCW tu nie bylo zmiany.

    > nie mogę znaleźć potwierdzenia takich zmian,
    Zmiana w sprawie punktow nastapila 20 grudnia, opublikowana 30 grudnia
    i weszla 1 stycznia :-)

    Artur Golański

  • 4. Data: 2003-01-14 23:07:36
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > tez to slyszalem :) i cale szczescie, powinni jeszcze to samo wporowadzic
    > prawie karnym :), ale pewne plonne me nadzieje

    O sumowaniu wyroków dla bandziorów jakoś nic się nie mówi i tak
    chyba zostanie :-(

    Pix

  • 5. Data: 2003-01-15 05:36:54
    Od: "SzerszeN" <s...@s...pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > O sumowaniu wyroków dla bandziorów jakoś nic się nie mówi i tak
    > chyba zostanie :-(

    a szkoda, ale coz pelno glupkow w naszym kraju, im wyzej tym wiecej