  • Data: 2002-11-19 19:19:22
    Temat: stypendium naukowe
    Od: Agutka <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    Jestem studentem uczelni panstwowej , mam srednie 4,6 - za co przyznano
    mi stypendium w wysokosci 200 zl miesiecznie . Zalozylam konto w banku
    jak to ode mnie wymagano i czekam, czekam, czekam. Ostatnio dowiedzialam
    sie, ze stypendia zostaly wstrzymane - klopoty finansowe. Mam pytanie -
    jak moge dochodzic swoich roszczen? Oplata za osluge konta jest - mala
    ale jest i co najwazniejsze nie ma moich jakby nie bylo pieniedzy.
    Kryteria przyznania stypendium byly jasno wyrazone juz ponad rok temu
    wiec nie mozna z cala pewnoscia mowic o jakims bledzie.
    Dziekuje za pomoc