  • Data: 2002-11-19 20:43:09
    Temat: Re: stypendium naukowe
    Od: "Raldek" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >witam
    >Jestem studentem uczelni panstwowej , mam srednie 4,6 - za co przyznano
    >mi stypendium w wysokosci 200 zl miesiecznie . Zalozylam konto w banku
    >jak to ode mnie wymagano i czekam, czekam, czekam. Ostatnio dowiedzialam
    >sie, ze stypendia zostaly wstrzymane - klopoty finansowe. Mam pytanie -
    >jak moge dochodzic swoich roszczen? Oplata za osluge konta jest - mala
    >ale jest i co najwazniejsze nie ma moich jakby nie bylo pieniedzy.
    >Kryteria przyznania stypendium byly jasno wyrazone juz ponad rok temu
> [...]

    Na razie jeszcze się nie denerwuj - uczelnie państowe zwykle wypłacają
    pierwszą transzę stypendiów dopiero w grudniu, od razu za trzy miesiące (paź -
    list - grudzień). Miej więc nadzieję, że przed świętami dostaniesz przelew.

    Powstaje tylko pytanie, skądinąd już maglowane przez niektórych (oczywiście
    bezskutecznie), co się dzieje z pieniędzmi stypednialnymi przez 3 długie
    miesiące... Można sobie tylko wyobrażać, jak ktoś nimi obraca na giełdzie albo
    w najlepszym wypadku leżą sobie na procencie w banku.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl