  • 1. Data: 2002-10-17 08:25:15
    Temat: stwierdzenie stanu faktycznego...
    Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl>

    Witam!

    Na wstępie wszystkich witam - jestem tu bowiem po raz pierwszy.

    Mam taką sprawę:
    Spółdzielnia Mieszkaniowa nie chce wydać pisma stwierdzającego kto jest
    włascicielem mieszkania bez wpłacenia przez właściciela pewnej kwoty
    pieniędzy (jako zabezpieczenie do rozliczeń kosztów CO) oraz jeśli ktoś
    zalega z czynszem. W tym przypadku akurat jest tak, ze czynsz został dawno
    zapłacony tylko "nie dotarł" jeszcze do spółdzielni - zażyczono sobie więc
    przyniesienia odcinka z wpłatą.

    Wszystko jest załatwiane ustnie, tzn. ze strony spółdzielni.
    Spółdzielnia powołuje się na Regulamin.

    Wydaje mi sie, że to wszystko jest bezprawne, że spółdzielnia nie ma prawa
    uzalezniać wydania stwierdzenia stanu faktycznego od czegokolwiek, a już
    szczególnie od wpłacenia jakiegoś zabezpieczenia. Nie mam jednak pojęcia
    gdzie coś na ten temat mogłabym znaleźć, na co się powołać stwierdzając, że
    takie postępowanie jest bezprawne. A może jednak nie?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam,
    Joanna

    specjalistyczny serwis o papugach nimfach - http://nimfy.emernet.pl/