    From: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: stowarzyszenie i straszenie mnie przez Sąd
    Date: Sat, 21 Oct 2006 02:29:28 +0200

    Jakieś chyba pięc lat temu byłam członkiem założycielem stowarzyszenia.
    Papiery do sądu zostały złożone, potem odbyło się zebranie, kogoś wybrali do
    zarządu, przestałam być członkiem i się sprawą interesować. Nagle dostaję
    polecony z sądu gdzie piszą mi tak:
    Sąd rejonowy w xxx
    wydział gospodarczy krajowego rejestru sadowego
    referendarz xxx
    po rozpoznaniu na posiedzeniu niejawnym w dniu xxx
    sprawy z urzędu dotyczącej
    tu nazwa sowarzyszenia
    o przymuszenie
    wzywa:
    komitet założycielski/zarząd stowarzyszenia
    do złożenia w terminie 7 dni wniosku (podpisanego zgodnie z zasadą
    reprezentacji) o wpis do rejestru numeru REGON na urzędowych formularzach
    KRS-Z20 i KRS-ZY wraz z zaświadczeniem z Urzędu Statystycznego o nadaniu
    nuumeru REGON

    - pod rygorem nałożenia grzywny w kwocie 1000 zl na każdego z członków
    zarządu z tytułu nie wykoania obowiązku złożenia wniosku o wpis numeru REGON
    do Krajowego Rejestru Sądowego - art 24 ust. 11 ustawy z dnia 20.08.1997 o
    Krajowym Rejestrze Sądowym.

    i potem uzasadnienie - powołane ustawy wg których powinno się ten regon im w
    zębach kiedyśtam zanieść.

    Co Waszym zdaniem powinnam zrobić - nie mam bladego pojęcia, kto jest
    członkiem zarządu, nie pamiętam, kto został nim zaraz po wyborze, nie jestem
    członkiem stowarzyszenia od kilku lat. Dlaczego akurat mnie ścigają? Drugi
    członek założyciel siedzi w Irlandii od ponad roku a jego rodzina się po
    prostu wyprowadziła, czort wie gdzie.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Zła fotografia, przypominająca twoją twarz,
    więcej jest warta niż świetny pejzaż,