eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawostłuczka - sprawca nie chce potwierdzić w zakładzie ubezpiczeniowym › stłuczka - sprawca nie chce potwierdzić w zakładzie ubezpiczeniowym
    From: "Arkaad" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: stłuczka - sprawca nie chce potwierdzić w zakładzie ubezpiczeniowym
    Date: Wed, 9 Feb 2005 11:20:12 +0100

    Witam
    mam taki problem. w wigilię koleś stuknął mnie na parkingu. mam uszkodzone
    tylne drzwi. nie chciałem robić kolesiowi problemów i nie wzywaliśmy
    policji. spisaliśmy oświadczenie sprawcy kolizji i uzgodniliśmy że kasę
    wezmę z jego ubezpieczenia. pojechałem do ubezpieczalni, facet zrobił kilka
    zdjęć i kazał zadzwonić za parę dni. Gdy zadzwoniłem w ubezpieczalni
    powiedzeli mi że sprawca nie zgłosił się żeby potwierdzić kolizję. dzwoniłem
    do tego kolesia no i on zaczął kręcić że nie może potwierdzić bo nie, a
    właściwie to i tak mu nic nie udowodnię.
    pytanie co mogę zrobić?. Iść na policję? czy muszę mu zakładać jakąś sprawę?

    PS. problem jeszcze w tym że jako świadek zdarzenia jest wpisany jego brat.
    (koleś był miły, przeprosił powiedział że pokryje szkody więc nie
    przywiązywałem wagi do tego kto ma być świadkiem). co prawda przechodził też
    mój znajomy i widział jak spisywaliśmy oświadczenie, pokazywałem mu
    wgniecione drzwi, więc czy to wystarczy żeby udowodnić wypadek. mam jeszcze
    spisane własnoręcznie przez sprawcę oświadczenie.

    z góry dziękuję

    --
    Arkaad
    arkaad(at)o2(dot)pl