  • 1. Data: 2007-12-27 15:52:31
    Temat: stara flaszka wódki da się to sprzedać?
    Od: "majcher" <m...@t...net>

    Znalazłem skrzynkę wódki :) mniejsza o to w jakich okolicznościach.
    Wódka pochodzi z lat 80 ubiegłego wieku. Jest to Krakus z Polmosu ze
    znaczkiem jakości "1". Kto pamięta to wie jak to wyglądało. Oczywiście nie
    ma na nich banderoli. Przyznam się że już trochę tego wypiłem i żyję. Tak mi
    zaświtało że może spróbować coś takiego na allegro wystawić. No ale wódka
    jakby nie patrzeć jest niewiadomogo pochodzenia, brak banderoli, no i nie
    posiadam zezwolenia na sprzedaż alkoholu. Przeszło by wystawienie na ukcji
    jako "butelki z etykietką krakus z niewiadomym płynem w środku orginalnie
    zamkniętym" :)

  • 2. Data: 2007-12-27 18:33:48
    Temat: Re: stara flaszka wódki da się to sprzedać?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 27 grudzień 2007 16:52
    (autor majcher
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fl0ff5$omd$1@news.vectranet.pl>):

    > ukcji jako "butelki z etykietką krakus z niewiadomym płynem w środku
    > orginalnie zamkniętym" :)

    A ukcji pewnie tak. Tylko co to kurcze znaczy? Chodzi o orgie?

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 3. Data: 2007-12-27 18:59:16
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    tranet.pl
    użytkownik *majcher* napisał(a):

> [...]
    > znaczkiem jakości "1". Kto pamięta to wie jak to wyglądało. Oczywiście nie
    > ma na nich banderoli. Przyznam się że już trochę tego wypiłem i żyję.

    Szkłem nie przeszła? Zamiast sprzedawać na allegro może lepiej zrób "wieczór
    wspomnień"? ;)

    --
    Big Jack
    //////

  • 4. Data: 2007-12-27 21:35:33
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "majcher" <m...@t...net> napisał w wiadomości
    > Znalazłem skrzynkę wódki :) mniejsza o to w jakich okoliczno?ciach.
    > Wódka pochodzi z lat 80 ubiegłego wieku. Jest to Krakus z Polmosu ze
    > znaczkiem jako?ci "1". Kto pamięta to wie jak to wygl?dało. Oczywi?cie nie
    > ma na nich banderoli. Przyznam się że już trochę tego wypiłem i żyję. Tak
    > mi za?witało że może spróbować co? takiego na allegro wystawić.

    Jeśli z Poznania to biorę "od ręki".

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2007-12-27 22:03:52
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Thu, 27 Dec 2007 16:52:31 +0100, majcher napisał(a):

    > Tak mi
    > zaświtało że może spróbować coś takiego na allegro wystawić.

    Olej allegro. Kupuje na pniu:)
    Mam juz 2 kartony Klubowych

    --
    KRZYZAK

  • 6. Data: 2007-12-27 22:09:37
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

> [...]

    > jako "butelki z etykietką krakus z niewiadomym płynem w środku orginalnie

    OIDW na allegro nie można wystawiać alkoholu.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2007-12-27 22:16:03
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > OIDW na allegro nie można wystawiać alkoholu.

    Kto mówi o alkoholu ?
    "Nieznany płyn"....

    Piotrek

  • 8. Data: 2007-12-27 22:28:15
    Od: "Michał K." <k...@w...pl>

    On 27 Gru, 19:59, "Big Jack" <a...@b...zz> wrote:
    > W wiadomości:
    tranet.pl

    > Szkłem nie przeszła? Zamiast sprzedawać na allegro może lepiej zrób "wieczór
    > wspomnień"? ;)

    Ze *skrzynką*? To z tydzień będzie tych wspomnień ;)

  • 9. Data: 2007-12-27 22:28:38
    Od: "Michał K." <k...@w...pl>

    > Kto mówi o alkoholu ?
    > "Nieznany płyn"....

    Nie przejdzie :)

  • 10. Data: 2007-12-28 00:40:13
    Temat: Re: Re: stara flaszka wódki da się to sprzedać?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Michał K. napisał(a) :

    > Ze *skrzynką*? To z tydzień będzie tych wspomnień ;)

    hmmmm... tydzień braku wspomnień może? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B