  • 1. Data: 2010-06-09 08:40:11
    Temat: sprzęt AGD - niedokładny opis
    Od: miffy <n...@n...pl>

    Kupiłam suszarkę do bielizny. Przed zakupem analizowałam produkt i
    dostałam informacje (m.in. od producenta), że kierunek otwierania drzwi
    jest prawy lub lewy. Po zakupie okazało się, że kierunek jest prawy z
    możliwością zmiany na lewy, lecz zmiana ta nie jest prosta, wymaga
    zaangażowania serwisu.

    Chodzi o to, że nigdzie przed zakupem nie dostałam informacji, że drzwi
    otwierają się w prawo a możliwość zmiany kierunku na lewy jest możliwa
    tylko *odpłatnie* przez autoryzowany serwis. To tak, jakby informacja ta
    była celowo zatajona celem wyłudzenia dodatkowych kosztów. Zostałam
    wprowadzona w błąd. Gdybym miała takie informacje przed zakupem
    wybrałabym inny model.

    I tak zastanawiam się, czy takie działanie jest fair i czy mogę wymóc na
    serwisie (producencie), by bezpłatnie zmienili mi ten kierunek
    otwierania drzwi.