  • 1. Data: 2003-05-25 06:35:39
    Temat: sprzedaż sp. z o.o.
    Od: "kuba kutner" <k...@o...pl>

    Witam,
    wielokrotnie na grupie widziałem ogłoszenia pt" kupię sp. z o.o." jednak
    teraz kiedy chętnie skontaktowałbym się z zainteresowaną osobą lub firmą nie
    mogę znaleźć w archiwum ani jednego takiego postu.
    Jesli ktos jest zainteresowany kupnem sp. zo. o. bardzo prosze o kontakt
    mailowy - podam szczegoly.

    pozdr,
    kuba

  • 2. Data: 2003-05-25 12:11:57
    Temat: Re: sprzedaż sp. z o.o.
    Od: dan <d...@p...pl>

    Dnia 2003-05-25 08:35, Użytkownik kuba kutner napisał:
> [...]
    > teraz kiedy chętnie skontaktowałbym się z zainteresowaną osobą lub firmą nie
    > mogę znaleźć w archiwum ani jednego takiego postu.

    jakos slabo szukales
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=ISO-885
    9-2&q=kupie+sp+z&meta=group%3Dpl.*

    Pozdrawiam