eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprzedaż na odleglość › sprzedaż na odleglość
  • Data: 2013-03-27 18:48:38
    Temat: sprzedaż na odleglość
    Od: "Marzena" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kafelki zakupione przez internet, opłata przy pobraniu. Przyszly, ale w
    środku okazało się, że nie takie jak w ofercie, a jakieś bublowate, o
    znacznie gorszej jakośc. Telefoniczna interwencja u sprzedawcy, przeprosiny,
    oczywisćie zaszła pmyłka, wymienię. Potem jeszcze kilka maili i rozmó
    telefonicznych z koeljnymi obietnicami - będe w okolicy, podjadę i sprawę
    załatwimy. Miło sympatycznie i całkowicie nieskutecznie, łącżnie z czasowym
    nieodbieraniem telefonu. I tym sposobem minęły prawie 2 miesiące, kafelki
    leżą, a termin 10 dniowy już dawno przepadł.
    Czy i co można zrobić po takim czasie?
    Jeżeli pieniadze nawet przepadną - to jak daleko można sie posunąć
    publikujac np. na forach, blogach itp. ostrzeżenie przed firmą pana X?
    To nie był zakup przez Allegro, a bezpośrednio przez jego stronę
    internetową.

    marzatela
    ------------------
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1