-
1. Data: 2002-08-25 01:59:15
Temat: sprzedaz laczona, promocje i era.... again...
Od: "vai" <v...@k...chip.pl>
... vtam,.
... mam wielka prosbe...
... moglby mnie ktos nakierowac na jakies informacje dot. sprzedazy laczonej
(czyt. promocja ery)?
... to co sie wyprawia ze mna jako klientem wola do pomste do nieba :(
... co moge zrobic zeby zerwac wszlkie kontakty z ta firma????
... prosze o porade, bo trace cierpliwosc :'(
... pozdr.
... vai
-
2. Data: 2002-08-25 02:04:17
Temat: Re: sprzedaz laczona, promocje i era.... again...
Od: "Skrzypas" <s...@p...onet.pl>
Możesz sprecyzować? Bo nie wiadomo w czym problem?
Skrzypas
-
3. Data: 2002-08-25 02:16:30
Temat: Re: sprzedaz laczona, promocje i era.... again...
Od: "vai" <v...@k...chip.pl>
... heeh...
... zycia by ci nie starczylo... :(
... mzoe kiedys o tym ksiazke napisze...
... ale wracajac do tematu:
... era.... obsluga wita cie brakiem jakichkolwiek kompetencji...
... biegam od jedneg oserwisu do drugiego jak szalony palant...
... w salonie slysze mniej niz dennej jakosci dowcipy typu 'bo moze telefon
jest inteligentny i jak nie chce dzwonic, to nie dzwoni...'
... dopisuja mi do rachunku oplaty za wziete z nieba uslugi... pokazcie mi
papier gdzie sie podpisalem pod srebrnym numerem na zyczenie?!?!?!?!
... brak telefonow zastepczych.... wybaczcie, ale odpoweidz 'nie mamy' mnie
nie satysfakcjonuje...
... jak juz dostane to na nowy telefon czekam ponad 14dni... na karcie
uzyczenia telefonu jest OKOLO 14 dni...
... paranoja....
... ponadto odnosze wrazenie ze moj opiekun biznesowy mnei unika.... (czyt.
dzwonei do salonu, prosze z nim, muzyczka, potem ktos podnosi sluchawke,
odklada, a ja zostaje z sygnalem zajetosci....)
... era mi wielce pisze z warszawy, ze ich to nie obchodzi w zadnym calu co
sie ze mna wyprawia i mam sie sam zrec z salonem....
... chce im oddac wszystkei telefony i zerwac z nimi wszystkie umowy...
... prosze o pomysly, bo mnie juz krew zalewa... zamias zajmowac sie praca
slucham od klientow ze nie moga sie do nas dodzwonic, od pracownikow, ze
cholera ich bierze z tymi telefonami, uzeram sie z serwisami wszelkiej masci
i slucham jak to zrzucaja odpowiedzialnosc na siebie nawzajem.
... brak mi az slow zeby wyrazic moja bulwersacje.
... pozdr. niemniej jednak ;)
... vai
-
4. Data: 2002-08-25 03:23:45
Temat: Re: sprzedaz laczona, promocje i era.... again...
Od: "Travis" <r...@g...pl>
Osobiscie bardzo nie lubie jak ktos sobie ze mna w kulki leci.
Osobiscie to pewnie bym pojechal to jakies regionalnej centrali, wywalil im
telefony na biurko zrobil zamieszanie powiedzial co o nich mysle.
Pozegnal sie i poszedl z tamtad. A zeby sie do mnie nie czepiali odnosnie
rachunkow etc to uprzedzil bym pana/pania ktory dostal phony z
powrotem ze jezeli przyjdzie do mnie jeszcze rachunek to bedzie sprawa
sadowa bo nie mam zamiaru placic za niekompetencje, i do tego dojdzie
jeszcze rachunek sumienia za brak kompetencji serwisu. I albo zegnamy sie
teraz i zapominamy o sobie albo bedzie batalia. Jezeli firma faktycznie
dala ciala to bardzo watpie zeby chciala to ciagnac.
Jezeli negocjacje nie pomoga duzo krzyku w biurze radze zrobic a odrazu
szybciej mysla jak tu zaradzic.
Powodzenia
Pzd Travis
PS. To bylo moje zdanie, jakis czas temu mialem problem z Idea i szybko sie
rozwiazal, ale i tak za dlugo to trwalo.
--
Sebastian Grabowski
Tel. 503 155 127
GG: 18584
"Nie kradnij - władza nie znosi konkurencji."
-
5. Data: 2002-08-25 04:52:29
Temat: Re: sprzedaz laczona, promocje i era.... again...
Od: "vai" <v...@k...chip.pl>
... no tak, ale ja mam jeden problem...
... panswto w katowickiej centrali sa bardzo mili... pomocni, wszystko u
nich moge zalatwic niby...
... nawet za free zmiany numerow na 'fajne' ;)
... ale to go robi salon na gliwickiej to przesada...
... chcialbym moc tak rzucic telefonami, ale nie wiem czy jak zrobie to u
mojego dealera to cos pomorze......
... jakies inne pomysly? ;)
... btw. nie bardzo lubie krzyczec... ;)
... pzodr.
... vai
-
6. Data: 2002-08-25 06:14:56
Temat: Re: sprzedaz laczona, promocje i era.... again...
Od: "Tommyboy" <r...@p...fm>
Wszystko zalezy od ludzi. (salon Białystok)
Jak ja mam problem z telefonami (era biznes) to pracownicy sa bardzo
mili.dostaje tel zastepcze a naprawa nie trfa wiecej niz 5 dni. ja jestem
zadowolony
Użytkownik "vai" <v...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
news:3d686365_2@news.vogel.pl...
> ... no tak, ale ja mam jeden problem...
> ... panswto w katowickiej centrali sa bardzo mili... pomocni, wszystko u
> nich moge zalatwic niby...
> ... nawet za free zmiany numerow na 'fajne' ;)
> ... ale to go robi salon na gliwickiej to przesada...
> ... chcialbym moc tak rzucic telefonami, ale nie wiem czy jak zrobie to u
> mojego dealera to cos pomorze......
> ... jakies inne pomysly? ;)
> ... btw. nie bardzo lubie krzyczec... ;)
> ... pzodr.
> ... vai
>
>
-
7. Data: 2002-08-25 08:50:55
Temat: Re: sprzedaz laczona, promocje i era.... again...
Od: "Skrzypas" <s...@p...onet.pl>
Myślisz że krzykiem coś zdziałasz? Co najwyżej sam sie jeszcze bardziej
zdenerwyjesz... sa inne sposoby.
skrzypas
-
8. Data: 2002-08-25 09:03:28
Temat: Re: sprzedaz laczona, promocje i era.... again...
Od: "Karol Nowak" <k...@p...pl.DEL>
Ile masz sluchawek w Erze?
Jakie taryfy?
Ile miesiecy do konca umow?
--
poozdrawiam
Karol Nowak
k...@p...pl
ME45@ERA
-
9. Data: 2002-08-25 09:15:34
Temat: Re: sprzedaz laczona, promocje i era.... again...
Od: "Skrzypas" <s...@p...onet.pl>
> ... era.... obsluga wita cie brakiem jakichkolwiek kompetencji...
Gdzie tak jest? Salon firmowy, sklep, czy jakiś diler?
> ... biegam od jedneg oserwisu do drugiego jak szalony palant...
> ... w salonie slysze mniej niz dennej jakosci dowcipy typu 'bo moze
telefon
> jest inteligentny i jak nie chce dzwonic, to nie dzwoni...'
> ... dopisuja mi do rachunku oplaty za wziete z nieba uslugi... pokazcie mi
> papier gdzie sie podpisalem pod srebrnym numerem na zyczenie?!?!?!?!
Umowa? Zerknij na umowe, czy jest w wybranych usługach srebrny numer.
Jezeli nie ma - to składaj reklamacje. Bezwzględnie powinno zostać
uwzględnione. Gorzej, jeżeli masz ten numer zakreślony na umowie. Gdzie
podpisywałeś te umowy? W sklepie, czy u dilera?
> ... brak telefonow zastepczych.... wybaczcie, ale odpoweidz 'nie mamy'
mnie
> nie satysfakcjonuje...
> ... jak juz dostane to na nowy telefon czekam ponad 14dni... na karcie
> uzyczenia telefonu jest OKOLO 14 dni...
nie może być około. Sewis ma na naprawe 14 dni kalendarzowych, ajeżeli
zachodzi konieczność sprowadzenia częśći itp to okres może sie wydłuzyć do
21 dni.. Jeżeli w tym terminie nie dostaniesz teleofnou naprawonego, możesz
zażądać nowego telefonu pozbawionego wad. Reguluje to Rozporządzenie rady
ministrów z 25 czerwca 2002, działające od 1 lipca.
> ... ponadto odnosze wrazenie ze moj opiekun biznesowy mnei unika....
(czyt.
> dzwonei do salonu, prosze z nim, muzyczka, potem ktos podnosi sluchawke,
> odklada, a ja zostaje z sygnalem zajetosci....)
powiedz wczesiej że chcesz kupić 3 czy 4 telefony, na pewno sieę szysbko
odezwie.. :))
a na poważnie - oleg go . On jest w zasadzie od sprzedazy - w niczym innym
ci nie pomoże.
Wszystkie ważne sprawy załatwiaj tylko w sklpeie, salonie firmowym.
> ... era mi wielce pisze z warszawy, ze ich to nie obchodzi w zadnym calu
co
> sie ze mna wyprawia i mam sie sam zrec z salonem....
???? kto ci tak napisał? imie nazwisko osoby która sie podpisała po dlistem
z taką treścia?
> ... chce im oddac wszystkei telefony i zerwac z nimi wszystkie umowy...
[ciach] Wyglada mi to że to wszystko załatwiasz w autoryzowanym punkcie
sprzedaży. i własnie sta twoje problemy.
Przenies sie do sklepu , albo salonu.
pozdr.
skrzypas
-
10. Data: 2002-08-25 20:32:39
Temat: Re: sprzedaz laczona, promocje i era.... again...
Od: "Kuba" <p...@w...pl>
> ... no tak, ale ja mam jeden problem...
...[ciach]...
> ... btw. nie bardzo lubie krzyczec... ;)
> ... pzodr.
> ... vai
Ja mam pytanie tak z boku. Te trzy kropki
ci sie same wstawiaja czy im pomagasz?
--
Z pozdrowieniem ...
--==[ Kuba ]==--