  • 1. Data: 2002-08-25 01:59:15
    Temat: sprzedaz laczona, promocje i era.... again...
    Od: "vai" <v...@k...chip.pl>

    ... vtam,.
    ... mam wielka prosbe...
    ... moglby mnie ktos nakierowac na jakies informacje dot. sprzedazy laczonej
    (czyt. promocja ery)?
    ... to co sie wyprawia ze mna jako klientem wola do pomste do nieba :(
    ... co moge zrobic zeby zerwac wszlkie kontakty z ta firma????
    ... prosze o porade, bo trace cierpliwosc :'(
    ... pozdr.
    ... vai

  • 2. Data: 2002-08-25 02:04:17
    Temat: Re: sprzedaz laczona, promocje i era.... again...
    Od: "Skrzypas" <s...@p...onet.pl>

    Możesz sprecyzować? Bo nie wiadomo w czym problem?

    Skrzypas

  • 3. Data: 2002-08-25 02:16:30
    Od: "vai" <v...@k...chip.pl>

    ... heeh...
    ... zycia by ci nie starczylo... :(
    ... mzoe kiedys o tym ksiazke napisze...
    ... ale wracajac do tematu:
    ... era.... obsluga wita cie brakiem jakichkolwiek kompetencji...
    ... biegam od jedneg oserwisu do drugiego jak szalony palant...
    ... w salonie slysze mniej niz dennej jakosci dowcipy typu 'bo moze telefon
    jest inteligentny i jak nie chce dzwonic, to nie dzwoni...'
    ... dopisuja mi do rachunku oplaty za wziete z nieba uslugi... pokazcie mi
    papier gdzie sie podpisalem pod srebrnym numerem na zyczenie?!?!?!?!
    ... brak telefonow zastepczych.... wybaczcie, ale odpoweidz 'nie mamy' mnie
    nie satysfakcjonuje...
    ... jak juz dostane to na nowy telefon czekam ponad 14dni... na karcie
    uzyczenia telefonu jest OKOLO 14 dni...
    ... paranoja....
    ... ponadto odnosze wrazenie ze moj opiekun biznesowy mnei unika.... (czyt.
    dzwonei do salonu, prosze z nim, muzyczka, potem ktos podnosi sluchawke,
    odklada, a ja zostaje z sygnalem zajetosci....)
    ... era mi wielce pisze z warszawy, ze ich to nie obchodzi w zadnym calu co
    sie ze mna wyprawia i mam sie sam zrec z salonem....
    ... chce im oddac wszystkei telefony i zerwac z nimi wszystkie umowy...
    ... prosze o pomysly, bo mnie juz krew zalewa... zamias zajmowac sie praca
    slucham od klientow ze nie moga sie do nas dodzwonic, od pracownikow, ze
    cholera ich bierze z tymi telefonami, uzeram sie z serwisami wszelkiej masci
    i slucham jak to zrzucaja odpowiedzialnosc na siebie nawzajem.
    ... brak mi az slow zeby wyrazic moja bulwersacje.
    ... pozdr. niemniej jednak ;)
    ... vai

  • 4. Data: 2002-08-25 03:23:45
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Osobiscie bardzo nie lubie jak ktos sobie ze mna w kulki leci.
    Osobiscie to pewnie bym pojechal to jakies regionalnej centrali, wywalil im
    telefony na biurko zrobil zamieszanie powiedzial co o nich mysle.
    Pozegnal sie i poszedl z tamtad. A zeby sie do mnie nie czepiali odnosnie
    rachunkow etc to uprzedzil bym pana/pania ktory dostal phony z
    powrotem ze jezeli przyjdzie do mnie jeszcze rachunek to bedzie sprawa
    sadowa bo nie mam zamiaru placic za niekompetencje, i do tego dojdzie
    jeszcze rachunek sumienia za brak kompetencji serwisu. I albo zegnamy sie
    teraz i zapominamy o sobie albo bedzie batalia. Jezeli firma faktycznie
    dala ciala to bardzo watpie zeby chciala to ciagnac.
    Jezeli negocjacje nie pomoga duzo krzyku w biurze radze zrobic a odrazu
    szybciej mysla jak tu zaradzic.

    Powodzenia
    Pzd Travis

    PS. To bylo moje zdanie, jakis czas temu mialem problem z Idea i szybko sie
    rozwiazal, ale i tak za dlugo to trwalo.

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 5. Data: 2002-08-25 04:52:29
    Od: "vai" <v...@k...chip.pl>

    ... no tak, ale ja mam jeden problem...
    ... panswto w katowickiej centrali sa bardzo mili... pomocni, wszystko u
    nich moge zalatwic niby...
    ... nawet za free zmiany numerow na 'fajne' ;)
    ... ale to go robi salon na gliwickiej to przesada...
    ... chcialbym moc tak rzucic telefonami, ale nie wiem czy jak zrobie to u
    mojego dealera to cos pomorze......
    ... jakies inne pomysly? ;)
    ... btw. nie bardzo lubie krzyczec... ;)
    ... pzodr.
    ... vai

  • 6. Data: 2002-08-25 06:14:56
    Od: "Tommyboy" <r...@p...fm>

    Wszystko zalezy od ludzi. (salon Białystok)
    Jak ja mam problem z telefonami (era biznes) to pracownicy sa bardzo
    mili.dostaje tel zastepcze a naprawa nie trfa wiecej niz 5 dni. ja jestem
    zadowolony

  • 7. Data: 2002-08-25 08:50:55
    Od: "Skrzypas" <s...@p...onet.pl>

    Myślisz że krzykiem coś zdziałasz? Co najwyżej sam sie jeszcze bardziej
    zdenerwyjesz... sa inne sposoby.

    skrzypas

  • 8. Data: 2002-08-25 09:03:28
    Od: "Karol Nowak" <k...@p...pl.DEL>

    Ile masz sluchawek w Erze?
    Jakie taryfy?
    Ile miesiecy do konca umow?

    --
    poozdrawiam
    Karol Nowak

  • 9. Data: 2002-08-25 09:15:34
    Od: "Skrzypas" <s...@p...onet.pl>

    > ... era.... obsluga wita cie brakiem jakichkolwiek kompetencji...

    Gdzie tak jest? Salon firmowy, sklep, czy jakiś diler?

> [...]
    > ... dopisuja mi do rachunku oplaty za wziete z nieba uslugi... pokazcie mi
    > papier gdzie sie podpisalem pod srebrnym numerem na zyczenie?!?!?!?!

    Umowa? Zerknij na umowe, czy jest w wybranych usługach srebrny numer.
    Jezeli nie ma - to składaj reklamacje. Bezwzględnie powinno zostać
    uwzględnione. Gorzej, jeżeli masz ten numer zakreślony na umowie. Gdzie
    podpisywałeś te umowy? W sklepie, czy u dilera?

> [...]
    mnie
    > nie satysfakcjonuje...
    > ... jak juz dostane to na nowy telefon czekam ponad 14dni... na karcie

    nie może być około. Sewis ma na naprawe 14 dni kalendarzowych, ajeżeli
    zachodzi konieczność sprowadzenia częśći itp to okres może sie wydłuzyć do
    21 dni.. Jeżeli w tym terminie nie dostaniesz teleofnou naprawonego, możesz
    zażądać nowego telefonu pozbawionego wad. Reguluje to Rozporządzenie rady
    ministrów z 25 czerwca 2002, działające od 1 lipca.

> [...]
    > dzwonei do salonu, prosze z nim, muzyczka, potem ktos podnosi sluchawke,
    > odklada, a ja zostaje z sygnalem zajetosci....)

    powiedz wczesiej że chcesz kupić 3 czy 4 telefony, na pewno sieę szysbko
    odezwie.. :))
    a na poważnie - oleg go . On jest w zasadzie od sprzedazy - w niczym innym
    ci nie pomoże.
    Wszystkie ważne sprawy załatwiaj tylko w sklpeie, salonie firmowym.

    > ... era mi wielce pisze z warszawy, ze ich to nie obchodzi w zadnym calu
    co
    > sie ze mna wyprawia i mam sie sam zrec z salonem....

    ???? kto ci tak napisał? imie nazwisko osoby która sie podpisała po dlistem
    z taką treścia?

    > ... chce im oddac wszystkei telefony i zerwac z nimi wszystkie umowy...

    [ciach] Wyglada mi to że to wszystko załatwiasz w autoryzowanym punkcie
    sprzedaży. i własnie sta twoje problemy.
    Przenies sie do sklepu , albo salonu.

    pozdr.
    skrzypas

  • 10. Data: 2002-08-25 20:32:39
    Od: "Kuba" <p...@w...pl>

    > ... no tak, ale ja mam jeden problem...
    ...[ciach]...
    > ... btw. nie bardzo lubie krzyczec... ;)
    > ... pzodr.
    > ... vai

    Ja mam pytanie tak z boku. Te trzy kropki
    ci sie same wstawiaja czy im pomagasz?
    --
    Z pozdrowieniem ...