    From: "misiczka" <i...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sprzedaż domu
    Date: Mon, 27 Oct 2008 18:50:28 +0100

    Był sobie jakiś czas temu taki wątek.
    http://minilien.com/?nVZ3E5WB66

    Dostałam wtedy taką radę

    Użytkownik "kauzyperda" <l...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:fpfbd0$iih$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Można jeszcze skorzystać z zapisu art. 199 kc i zwrócić się do sądu, by ten
    w imieniu 6 współwłaściciela wyraził zgodę na sprzedaż nieruchomości. Warto
    by było wcześniej mieć potencjalnego nabywcę, bo sąd musi wiedzieć za ile
    planują sprzedaż. Wydaje mi się to w takim wypadku prostszym rozwiązaniem,
    ale nie trenowałem w praktyce, więc może ma to jakieś słabe punkty.

    Czy możecie mi napisać parę słów jak należy zwrócić się do Sądu?
    Czy to co mam złożyć to jest wniosek czy jakieś inne pismo?
    Co powinno zawierać?
    Poproszę też w miarę możliwości o odesłanie mnie do jakiegoś wzoru pisma jeśli
    to możliwe.

    Znalazłam też taką wypowiedź
    http://www.poradaprawna.pl/index_pytania.php?co=pozy
    cja&id=4
    i pojawiło się pytanie - czy faktycznie jeśli zwrócimy się do Sądu o wydanie
    zgody ma sprzedaż za jedną z osób, to będzie to skutkowało tym, że "sprzedaż
    nieruchomości może nastąpić tylko w drodze licytacji publicznej w ramach
    prowadzonego postępowania egzekucyjnego"?

    Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki.

    --
    Lesława Jaworowska