  • Date: Tue, 14 Feb 2006 23:18:56 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sprawa dla wydz. inspekcji i kontroli?

    Ave!

    Mam nagranie z groźbami typu "Nie dojdziesz niedługo do sklepu, bo
    będziesz miał nogi połamane! Lachę będziesz ssał!" i inne takie.

    Jest to kontynuacja pewnych wcześniejszych gróźb ("będziesz codziennie
    bity" itepe) - składanych bezpośrednio (są świadkowie) - mających na
    celu wymuszenie nienależnej sumy.

    Policjantka prowadząca sprawę najpierw "rżnęła głupa" twierdząc, że nie
    słyszy nic w nagraniu (a nagranie jest czyste i wyraźne) i w ogóle
    chciała umorzyć sprawę.

    Ponieważ nalegałem, łaskawie umyła iście piłatowym gestem ręce i
    powiedziała, że przekaże to prokuratorowi bez komentarza - niech on
    zadecyduje.

    Aha - a jak mi "na słowo" uwierzyła, jak brzmiały groźby, to
    stwierdziła, że to żadne groźby karalne (!).

    Nazwijcie mnie paranoikiem, ale czy to czasem nie śmierdzi kopertówą od
    sprawców?