  • Data: 2006-02-14 22:54:09
    Temat: Re: sprawa dla wydz. inspekcji i kontroli?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Nie sądzę, by ktoś dał kopertę. Prędzej nadmiar pracy albo lenistwo.

    Oraz, do czego przynała się nieoficjalnie, dawanie wiary oszczerstwom
    sprawców (mimo dość wyraźnego braku logiki w ich "teoriach") - niestety
    wtedy właśnie odtwarzałem z dyktafonu, więc nie mogłem jej nagrać...

    > Zakładam, ze faktycznie to nagranie istnieje.

    Owszem.

    > Co do zasady takie
    > nagranie najlepiej nagrać na płytę i za pismem przekazać do akt
    > sprawy.

    Wyraźnie nie miała na to ochoty.

    > To ucina wszelkie dyskusje na temat tego, co tam jest nagrane.

    Boję się, że tak czy inaczej czeka mnie zażalenie na umorzenie.

    Zwłaszcza jeśli prowadzi to ten samo prokurator-umarzacz, co poprzednio...