eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawospr wykroczenia - nieostrożne obchodzenie z mat.latwozapalnymi › spr wykroczenia - nieostrożne obchodzenie z mat.latwozapalnymi
    From: "pawel gasior" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: spr wykroczenia - nieostrożne obchodzenie z mat.latwozapalnymi
    Date: Fri, 13 Oct 2006 18:09:35 +0000 (UTC)

    mam kilka pytan
    jakies 3 miesiace temu doniesiono na mnie na polcję , że w piwnicy
    przechowuje materialy niebezpieczne, istotnie je posiadalem, chodziło o
    paliwo ( olej napędowy)(Postanowiłem pomóc koledze, który użytkuje samochód z
    silnikiem diesla i nie miał gdzie trzymać zapasu kupionego po bardzo
    okazyjnej cenie).W dniu kiedy na mnie doniesiono życzliwi ludzie powiadomili
    mnie o tym i poprosiłem kolegę o natychmiastowe wywiezienie paliwa. Niestety
    porozlewało się przy okazji trochę tych substancji co zaowocowalo strasznym
    smrodem:))Tuz po pozbyciu sie oleju na miejscu pojawila sie policja, nie
    zabezpieczyli zadnych sladow. Juz raz w tej sprawie składalem wyjasnienia i
    po 3 mesiącach jestem wzywany ponownie. Kolega z racji zameldowania w innym
    mieście nie odbiera wezwania na przesłuchanie. W związku z tym moje pytania:
    1)Jestem wzywany jako sprawca oskarżenia, czy świadczy to o tym że policja ma
    jakieś dowody ?
    2)jestem wzywany z art.83 ust.1 KW zastanawiam się gdzie mogę znaleźć wykaz
    substancji łatwopalnych o których mowa w tym artykule, bo na mój gust(
    student 3 roku polibudy) olej napędowy do takich łatwopalnych nie należy.
    3)czy podczas przesłuchania mogę poprosić o wgląd do moich poprzednich zeznań.
    z óry dzięki za wszystkie odpowiedzi, pozdrawiam