    From: "HAWK" <h...@2...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: spółka cywilna - likwidacja - problem
    Date: Thu, 13 Nov 2003 17:22:43 +0100

    mam pytanko:
    1. czy po wstapieniu do spolki kiedy juz ona istniala i posiadala ona
    majatek wlasny majatek ten zaczal nalezec do mnie jesli umowa spolki nie
    regulowala tej sprawy ???
    2. czy po ogloszeniu likwidacji moge roscic sobie prawa do tego majatku ???
    (wspolnicy proboja mnie wyrolowac poniewaz i tak sie skladalem na ta wartosc
    majatku ale nie moglem byc dopisany do spolki ze wzgledu na moje sprawy
    cywilno prawne zas oni mnie zapewniali ze w razie rozpadu spolki i tak mi
    oddadza pieniadze bo takie sa prawa spolki cywilnej ze przejmuje prawo do
    majatku spolki zas rzeczywistosc okazala sie odmienna gdy doszlo do
    rozwiazania spolki powiedzieli mi ze to co bylo zakupione przed moim
    wstapieniem nie nalezy do mnie i nie moge roscic sobie praw do tych rzeczy)
    prosba:
    jesli ktos moglby mnie nakierunkowac gdzie szukac podstaw prawnych odnosnie
    tych zagadnien bylbym wdzieczny.
    za wszelkie sugestie z gory dziekuje
    pozdrawiam
    hawk