    From: m...@h...com (Marek Monikowski)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: spis powrzechny - jaka kara za odmowe?
    Date: Mon, 15 Apr 2002 11:33:07 GMT

    Witam wszystkich.

    Mam pytanie:
    Czy poddanie się spisowi powrzechnemu jest przymusowe? Jeśli tak, to co
    mi grozi, jeśli nie wypełnię ankiety spisu powrzechnego? Jakaś grzywna?
    Dostanę miesiąc więzienia, jesli ankieterowi powiem "dziękuję, nie
    skorzystam"?

    Chodzi o to, że nie mam zamiaru odpowiadać na jakiekolwiek pytania, bo
    nikt nie jest w stanie mi zagwarantować, że do tych danych nie dorwie
    się jakaś firma rozsyłająca ulotki. Poza tym uważam, że nikogo (spośród
    organizatorów spisu) nie powinno obchodzić, jakie mam wykształcenie, czy
    ile związków nieformalnych przeszedłem.
    Słyszałem, że nie wszystkie pytania są obowiązkowe - czy ktoś wie, które
    są absolutnie obowiązkowe?

    pozdrawiam
    --
    Marek