    From: lasaint<l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: spadek po ojcu
    Date: Mon, 28 Jun 2004 07:19:44 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Chiałabym sie dowiedzieć jaki podatek spadkowy zapłace za mieszkanie
    wlasnosciowe ktore przypada mi po ojcu, bo bracia nie roszcza sobie praw do
    niego (mieszkanie kupione 1,5 roku temu za 95000, jestem w tym mieszkaniu
    zameldowana, ojciec byl jego wlascicielem nie byl zameldowany). Czy jezeli
    jestem na studiach doktoranckich i nie pracuje przysluguje mi jakas ulga??
    dziekuje za kazda rade
    lasaint

    -> http://usenet.pomocprawna.info